Newsroom

Targi „Meble Polska” przełożone na maj

Meble Polska 2020. Fot. Tomasz Markowski.

Targi „Meble Polska” przełożone na maj

Pierwotnie planowane na luty 2021 r. targi „Meble Polska” i „Home Decor” odbędą się w dniach 25-28 maja 2021 r. „Arena Design” została przesunięta na 2022 r.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Jak poinformowała Grupa MTP, w komunikacie datowanym na 16 listopada 2020 r.: z uwagi na aktualną sytuację epidemiczną oraz przewidywania dotyczące przebiegu pandemii w najbliższych miesiącach, zarząd Grupy MTP postanowił przesunąć na późniejszy termin większość wydarzeń organizowanych na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pierwszym półroczu 2021 r. Zmiana ta dotyczy także bloku targów „Meble Polska” i „Home Decor”. Targi planowane na luty odbędą się od 25 do 28 maja 2021 roku.

W opinii organizatorów, zmiany mają zapewnić uczestnikom możliwie największe korzyści z udziału w targach. – Istniało znaczące ryzyko, że w terminie lutowym z uwagi na różnego rodzaju obostrzenia do Poznania nie mogłaby przyjechać spora grupa kupców z zagranicy. Po konsultacji z grupą największych wystawców oraz przedstawicielami wybranych grup zakupowych doszliśmy wspólnie do wniosku, że optymalnym terminem na organizację targów będzie maj. To tymczasowy powrót do dawnego terminu, w którym odbywały się targi meblowe w Poznaniu. Mamy jednak nadzieję, że kolejne edycje będzie można organizować znów na początku roku – mówi dyrektor targów „Meble Polska” Józef Szyszka. – Dotarły do nas sygnały, że także dla branży wnętrzarskiej termin majowy jest korzystny – dodaje Kinga Dobrowolska-Baczkun, dyrektor targów „Home Decor”.

Z informacji przesłanej przez Grupę MTP wynika, że do końca października zainteresowanie udziałem w przyszłorocznych targach wyraziła zdecydowana większość dotychczasowych wystawców targó „Meble Polska” . Uczestnictwo w przyszłorocznej edycji potwierdziła już także liczna grupa wystawców targów  „Home Decor”. Kolejna edycja wydarzenia „Arena Design”, z uwagi na charakter wydarzenia i kierowanie go między innymi do takich grup odbiorców, jak studenci, pasjonaci designu czy szeroka publiczność, odbędzie się dopiero w 2022 r.poinformowano w komunikacie.