fbpx
Branża

Po kryzysie liczymy na wzrosty

Claudia Küchen, członek Zarządu Schattdecor AG ds. designu, marketingu i komunikacji w przedsiębiorstwie.

Po kryzysie liczymy na wzrosty

Claudia Küchen, członek Zarządu Schattdecor AG ds. designu, marketingu i komunikacji w przedsiębiorstwie, o tym, jak na skutek pandemii koronawirusa zmieniło się i jak się jeszcze zmieni meblarstwo w Polsce i na świecie.

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Nigdy wcześniej nie spędzaliśmy tyle czasu we własnym domu. Przed pandemią głównie skupialiśmy się na praktyczności i funkcjonalności, tak teraz zwracamy uwagę przede wszystkim na atmosferę przytulności. Dom ma nam dać poczucie bezpieczeństwa i ciepła.

W naszym koncepcie trendowym „Urban Styles – Places of tomorrow” zajmujemy się alternatywnymi formami do wnętrz mieszkalnych, biurowych i publicznych. Aktualnie dom musi pełnić inne, dodatkowe funkcje, nie tylko mieszkalne. Chodzi o rozwiązania wielofunkcyjne, dodatkowe opcje z jednej strony, a z drugiej strony o zachowanie prywatności i rozgraniczenie między strefą pracy i strefą prywatną. Największy popyt jest na powierzchnie jak najbardziej naturalne (drewna i kamienie), ciepłe, emanujące harmonią i wprowadzające atmosferę bezpieczeństwa.

Cały czas pracujemy nad rozwojem nowych dekorów

Celem jest odpowiedź na nowe potrzeby rynku. Nikt z nas nie wie, co przyniesie najbliższa przyszłość, ale wszyscy mamy jeden cel: po kryzysie liczymy na wzrosty. Chcemy być gotowi z nowymi dekorami, koncepcjami, nowościami produktowymi. Stabilne układy partnerskie gwarantują nam, iż wspólnie pokonamy kryzys i stworzymy nowe propozycje rynkowe, które mają szanse stać się bestsellerami.

Jesteśmy w ciągłym kontakcie z naszymi klientami i partnerami handlowymi. Prezentacje wzornicze i sprzedażowe prowadzimy na platformie zoom, korzystamy z mediów społecznościowych i wprowadzamy nowa formułę na naszej stronie www pod nazwa Future Sessions by Schattdecor, gdzie będziemy informować o naszych nowych produktach i dekorach i analizować szeroko trendy, nie tylko te dotyczące naszej branży, ale dużo szerzej. Chcemy rozmawiać z architektami i projektantami, jak aktualna sytuacja wpływa na potrzeby rynkowe i tendencje i na bazie tej analizy proponować nowe rozwiązania. Będziemy też oferować indywidualne doradztwo.

Naszą nową kolekcję Decor Selection przygotowaliśmy w wersji online w formie video i newsletterów. Nasi klienci mogą korzystać z mikrostrony z pakietem bestsellerów i nowości, które odpowiadają na potrzeby rynku i wpisują się w rozwiązania mieszkaniowe, biurowe i we wnętrza publiczne. Decor Selection prezentujemy na całym świecie poprzez kanały cyfrowe, wykorzystujemy chat i prezentacje live. W tych czasach musimy łączyć sprawdzone metody z nowinkami i w ten sposób tworzyć nową formułę komunikacji.

Więcej w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 10/2020