Newsroom

Nowe sklepy JYSK na nowym rynku

Dwa nowe sklepy JYSK zostały otwarte w Turcji w pierwszym tygodniu maja 2023 roku.

Nowe sklepy JYSK na nowym rynku

JYSK kontynuuje ekspansję na nowe rynki, otwierając w pierwszym tygodniu maja 2023 roku dwa nowe sklepy w Turcji.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Od czasu, gdy JYSK otworzył swój pierwszy sklep w Danii – w 1979 roku – firma bardzo się rozrosła się i obecnie liczy ponad 3200 sklepów na całym świecie. Teraz skandynawski sprzedawca artykułów wyposażenia wnętrz rozszerza swoją działalność na nowy rynek – Turcję – otwierając tam dwa nowe sklepy JYSK.

W czwartek, 4 maja 2023 roku, pierwsze sklepy JYSK w Turcji powitały klientów w stambulskich centrach handlowych Torium AVM i Oasis Cadde.

Z niecierpliwością czekamy na przedstawienie mieszkańcom Turcji naszych wspaniałych skandynawskich ofert. Od dawna chcieliśmy rozszerzyć naszą działalność poza Europę i widzimy ogromny potencjał dla JYSK na rynku tureckim. Głęboko wierzymy, że nasz skandynawski asortyment spodoba się klientom w Turcji i jak zwykle dostosujemy też części naszego asortymentu, aby pasował do lokalnego rynku – informuje Jan Bøgh, prezes i dyrektor generalny JYSK.

Kolejne sklepy JYSK, w tym sklep online

Silna wiara w rynek turecki znajduje również odzwierciedlenie w ambitnym planie ekspansji JYSK.

Nasze dwa pierwsze sklepy to dopiero początek naszych planów ekspansji, ponieważ widzimy wiele możliwości dla większej liczby sklepów JYSK w Turcji – zapowiada Jan Bøgh.

Z łącznej liczby 48 krajów, 28 jest obsługiwanych bezpośrednio przez JYSK, podczas gdy pozostałe działają na zasadzie franczyzy.

Mamy silny model biznesowy, który sprawdza się zarówno w naszych krajach, jak i u naszych franczyzobiorców. Jedną z naszych największych zalet jest koncepcja małego sklepu, dzięki której jesteśmy bliżej klientów i maksymalnie ułatwiamy im zakupy – wyjawia Jan Bøgh.

ZOBACZ TAKŻE: JYSK odnotował wzrost sprzedaży

Oprócz sklepów stacjonarnych, JYSK ma w planach uruchomienie sklepu internetowego dla Turcji, który zaoferuje klientom rozszerzony asortyment z różnymi opcjami dostawy, dostosowanymi do potrzeb klientów.

Chcemy, aby nasi klienci mieli bezproblemowe zakupy w JYSK, bez względu na to, w jaki sposób lubią robić zakupy – przekonuje Jan Bøgh.