Newsroom

IKEA dla firm z nowym klubem lojalnościowym

IKEA Business Network

IKEA dla firm z nowym klubem lojalnościowym

W ubiegłym roku zakupy w IKEA zrobiło ponad 450 tys. firm, a obroty ze sprzedaży dla firm wyniosły ponad 1 mld zł. By lepiej odpowiadać na potrzeby mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw, IKEA idzie o krok dalej i oferuje możliwość dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network, który ułatwia prowadzenie firmy.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Chcąc pomóc w rozwoju lokalnych firm, koncern przeprowadził ponad 1 tys. wywiadów z ich przedstawicielami na całym świecie. Dzięki temu koncern uzyskał znacznie szerszy pogląd na sytuację i potrzeby mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. W rezultacie IKEA przygotowała propozycję klubu lojalnościowego, który odpowiada na rzeczywiste potrzeby rynku, a także partnerów B2B. IKEA Business Network wyciąga do przedsiębiorców pomocną dłoń i pomaga im w rozwoju firm na ich własnych warunkach.

IKEA dla Firm – jak to działa?

Prowadząc mały czy średni biznes i zatrudniając pracowników, wielu przedsiębiorców mierzy się z wyzwaniem zaplanowania funkcjonalnej przestrzeni, jej wyposażenia oraz stworzenia najlepszych warunków do pracy. Z myślą o klientach biznesowych IKEA stworzyła nowy klub lojalnościowy, który zapewnia im profesjonalne wsparcie przy urządzaniu firmy i pozwala zrobić to mniejszym kosztem. Dotyczy to różnych sektorów działalności, nie tylko biur, ale także między innymi pensjonatów, mieszkań pod wynajem, miejsc do prowadzenia handlu czy usług. Od teraz członkowie klubu mogą skorzystać z darmowej sesji z konsultantem IKEA dla Firm, który udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów, skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta, a także pomoże w przygotowaniu listy zakupów. Dzięki szerokiej ofercie zarówno przedsiębiorca prowadzący pensjonat, jak i właścicielka salonu urody znajdą przystępne cenowo rozwiązania dla swojego biznesu.

ZOBACZ TAKŻE: IKEA Retail w Polsce ogłasza wyniki finansowe

Marka chce dostarczać firmom to, czego faktycznie potrzebują – od dopasowanego asortymentu, inspirujących rozwiązań, optymalnie skonstruowanych usług, aż do jakościowej obsługi. W IKEA dla Firm można już skorzystać z takich usług jak planowanie i projektowanie wnętrz, zakupy z odroczonym terminem płatności czy leasing. Klienci biznesowi doceniają współpracę ze szwedzkim koncernem – 87% badanych jest z niej zadowolonych, a 84% uważa, że to była dobra inwestycja.

W roku rozliczeniowym 2022 18% sprzedaży IKEA było zrealizowanych na fakturę z polskim NIP-em. W sumie w ubiegłym roku obroty ze sprzedaży dla firm wyniosły ponad 1 mld zł, a zakupy w IKEA zrobiło ponad 450 tys. firm. Spodziewamy się, że w ciągu najbliższych lat IKEA dla Firm będzie jednym z najważniejszych czynników wzrostu w IKEA, a klub odegra w tym procesie kluczową rolę. Dzięki IKEA Business Network stworzymy trwalsze relacje z naszymi klientami biznesowymi i pomożemy im w ich biznesach – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klientów Biznesowych, IKEA Retail w Polsce.

Nowy klub szwedzkiego koncernu- jak dołączyć i korzystać z benefitów?

IKEA chce być dostępna dla każdego, dlatego też swoim klientom biznesowym umożliwia zakupy z odroczonym terminem płatności lub leasing. Klient może liczyć na pełną usługę – od projektowania, zakup, aż po transport i fachowy montaż. Ponadto w ramach klubu oferowana jest kompleksowa usługa projektowania wnętrz firm za połowę standardowej ceny. Wszystko o po to, by małe i średnie firmy mogły inwestować środki i czas w to, co najważniejsze – w swój rozwój.

Rejestracja oraz członkostwo w IKEA Business Network są całkowicie bezpłatne. Do klubu można łatwo dołączyć poprzez stronę internetową IKEA. Wszystkie korzyści dostępne są po zalogowaniu na konto oraz w sklepie IKEA po okazaniu wirtualnej karty członka klubu. Jej administratorem może zostać dowolny pracownik firmy, niekoniecznie jej właściciel. Jeśli przedsiębiorca ma już konto IKEA dla Firm, może je uaktualnić, dołączając do Klubu. Nadal będzie miał wszystkie funkcje konta IKEA dla Firm, w tym historię transakcji i możliwości zapraszania współpracowników, ale zyska też wiele dodatkowych, darmowych korzyści wynikających z członkostwa.

IKEA Business Network oferuje także serie szkoleń online, w których marka dzieli się swoją wiedzą o podstawach biznesowych, dbaniu o zespół i rozwiązaniach dla każdej przestrzeni.

O kampanii w ramach IKEA dla firm

Ogólnopolska kampania wystartowała 14 listopada i potrwa do połowy grudnia. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe, odpowiednio targetowane. W ramach digitalu prowadzone są działania programatyczne display i video oraz emisja w mediach społecznościowych. Główna myśl kreatywna opiera się na haśle „Jesteśmy, by Ci w tym pomóc”.