Newsroom

IKEA obniża ceny kolejnych mebli – do ogrodu i na balkon

Meble IKEA z serii NÄMMARÖ do ogrodu i na balkon.

IKEA obniża ceny kolejnych mebli – do ogrodu i na balkon


IKEA Retail Polska podsumowuje największą inwestycję w historii. Firma od września 2023 r. przeznaczyła 500 mln zł na obniżenie cen połowy swojego asortymentu. Ostatnie obniżki objęły kategorię mebli i dodatków do ogrodu i na balkon.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Według raportu „IKEA Życie w domu 2023” głównym zmartwieniem Polaków dotyczącym życia w domu jest ich sytuacja finansowa. IKEA dąży do tego, by każdy miał dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu, a teraz także do ogrodu i na balkon, bez kompromisu co do ceny, jakości, wyglądu czy dbałości o środowisko.

Meble i dodatki IKEA do ogrodu i na balkon w niższych cenach

Zgodnie z misją firmy, nowe niższe ceny sprawiły, że lepiej pomyślany dom jest przystępny dla jeszcze większej liczby osób.

Jesteśmy dumni, że w nieco ponad pół roku udało się nam zrealizować cel i obniżyć ceny połowy asortymentu średnio o 19%. Obserwujemy, że produkty z NNC cieszą się popularnością wśród klientów i to daje nam pewność, że to była dobra inwestycja – mówi Andrzej Sadecki, dyrektor ds. Sprzedaży w IKEA Retail w Polsce.

Teraz, kiedy wiosna rozgościła się na dobre, obniżyliśmy również ceny produktów na balkon i do ogrodu, by zachęcić klientów do odpoczynku na świeżym powietrzu. Według naszych badań, Polacy bardzo cenią sobie kontakt z naturą w miejscu zamieszkania i wyróżniają się tym na tle innych narodowości. W raporcie „IKEA. Życie w domu 2023” 20% badanych wskazało, że dostęp do przestrzeni na świeżym powietrzu zapewnia im dobre samopoczucie w domu – dodaje Andrzej Sadecki.

IKEA odświeża ceny na wiosnę

Wraz z nadejściem cieplejszych dni wiele osób zaczyna myśleć o urządzeniu miejsca do wypoczynku na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Nowe niższe ceny objęły między innymi klasyczne meble ogrodowe. To zarówno sofy modułowe, fotele, leżaki, stoły w różnych wymiarach, a także praktyczne meble do przechowywania na zewnątrz.

ZOBACZ TAKŻE: IKEA zainwestuje pół miliarda w obniżki cen

Jak podkreśla koncern, przystępność cenowa jest jednym z kluczowych elementów strategii IKEA. Sieć chcąc umilić klientom czas spędzony w sklepie i restauracji, wprowadziła promocję na wszystkie dania główne. Do 31 sierpnia 2024 r. Klubowicze IKEA Family i IKEA Business Network w każdy piątek mogą zjeść obiad za połowę ceny. Dodatkowo, otrzymają też kupon z rabatem na wybrane produkty w sklepie.

Grupa Ingka* w Polsce ma obecnie 11 sklepów IKEA, 68 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z punktami mobilnymi), 11 Studiów planowania i zamówień oraz Punkt Planowania IKEA, które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem 5 centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 29 sklepów IKEA w 9 krajach w Europie Środkowej i Wschodniej. Do Grupy Ingka należy również 6 farm wiatrowych w Polsce. Wytwarzają one więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.

*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza niemal 400 sklepami w 32 krajach. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.