Design

Ukraińska marka Blest w Domotece

Ukraińska marka Blest oferuje meble tapicerowane.

Ukraińska marka Blest w Domotece

Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. przy Malborskiej 41 został otwarty salon marki Blest.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Blest to specjalizująca się w meblach tapicerowanych ukraińska marka, na tożsamość której składa się połączenie rzemiosła i włoskiego podejścia do projektowania. Warszawski lokal jest pierwszym w Polsce salonem firmy z Ukrainy. Najemca ma do dyspozycji przestrzeń o powierzchni 240 m2. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

Ukraińska marka Blest jest jedną z najpopularniejszych marek mebli tapicerowanych w swoim kraju oraz jednym z największych producentów. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 r. od niewielkiego, rzemieślniczego warsztatu, założonego z mieście Czerkasy. Firma od początku specjalizowała się w produkcji mebli tapicerowanych. Wysokiej jakości materiały oraz rzemieślnicza precyzja wykonania to znaki rozpoznawcze Blest. Ukraińska marka w krótkim czasie zdobyła uznanie klientów oraz silną pozycję na rodzimym rynku meblarskim.

Ukraińska marka łączy rodzime rzemiosło i włoski design

W 2010 r. marka nawiązała współpracę z włoskimi partnerami – projektantką Concettą Lauriero, właścicielką studia Lauriero Design z Mediolanu oraz Domenico Larato, doświadczonym ekspertem z zakresu technologii produkcji oraz projektowania mebli tapicerowanych. Decyzja ta na stałe zmieniła tożsamość marki Blest i rozpoczęła nowy etap w jej rozwoju. Od tamtej pory wszystkie linie i modele mebli projektowane są przez włoskich specjalistów. Ponadto Domenico Larato pełni funkcję Chief Designera marki. Potwierdzeniem jakości mebli Blest i rynkowej pozycji producenta było przyznanie marce pierwszej nagrody na międzynarodowych targach meblowych KIFF. Aktualnie w portfolio Blest znajduje się ponad 300 wyjątkowych modeli mebli tapicerowanych. Te produkty to przede wszystkim sofy, łóżka i pufy. Ich znakami rozpoznawczymi są funkcjonalność, komfort oraz elegancki, ponadczasowy design w nowoczesnym stylu. Marka ma ponad 20 lat doświadczenia i ponad 150 salonów w Ukrainie i poza jej granicami. Jej meble eksportowane są m.in. do Włoch, Francji, Danii, Litwy, Estonii czy Kanady.

Nowy salon w Centrum Designu Domoteka

Salon Blest w warszawskiej Domotece jest pierwszym salonem marki w Polsce. Dla klientów Centrum Designu Domoteka przeznaczono przestrzeń o powierzchni 240 m2.

To dla nas zaszczyt, że pierwszy rozdział historii naszej marki na polskim rynku pisze się właśnie w przestrzeni Centrum Designu Domoteka. Wierzymy, że wraz z bezkompromisową jakością oraz niebanalnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, nasz asortyment będzie świetnym uzupełnieniem grona obecnych w Domotece marek. Jesteśmy dumni z jakości starannie dobranych przez nas surowców, których używamy do produkcji mebli. Stawiamy na przyjazne środowisku materiały oraz niezawodne mechanizmy od europejskich i ukraińskich producentów. W dodatku do bezwzględnej jakości, nasze meble zostały stworzone przez włoskiego projektanta Domenico Larato i są odzwierciedleniem włoskiego designu – inspirującego, zaskakującego i niebywale zróżnicowanego – mówi Yuliya Tryndyak, reprezentantka marki Blest.

Cieszymy się, że to właśnie Domoteka została wybrana miejscem, które przedstawi polskim konsumentom kolekcję marki Blest. Na jej wyjątkowe DNA składa się połączenie najwyższej jakości ukraińskiego rzemiosła oraz niezrównanego włoskiego designu. Jako właściciel Domoteki dbamy o to, by proponować naszym klientom wyselekcjonowaną, różnorodną ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Klasyczne tapicerowane sofy i pufy Blest z pewnością zdobędą uznanie tych klientów Centrum Designu Domoteka, którzy cenią prostotę i komfort w niewymuszonym stylu glamour – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Domoteka powiększa ofertę mebli tapicerowanych

Domoteka to największe w Polsce Centrum Designu o szerokiej ofercie mebli i akcesoriów do wnętrz.

Propozycja produktowa Domoteki ewoluuje wraz ze zmianą trendów w designie oraz preferencji polskich konsumentów, którzy chcą po prostu pięknie mieszkać. Cieszę się, że pełen nowości rok 2023 zakończyliśmy wprowadzeniem do oferty centrum tak ciekawej marki mebli tapicerowanych, która znacznie poszerzy możliwości wyboru dla klientów – mówi Marta Słysz, Leasing Manager w Cushman & Wakefield.

ZOBACZ TAKŻE: Domoteka z prestiżową PRCH Retail Awards

W przestrzeni Domoteki mieszczą się znane, polskie i międzynarodowe marki wnętrzarskie. Cenią je zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonaliści – projektanci wnętrz czy styliści. W ponad 60 salonach znaleźć można ponad 600 renomowanych marek, z czego niektóre dostępne są tylko w Domotece. Dodatkowo klienci mają do dyspozycji platformę marketplace z ponad 40 tys. produktów. Jednak Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń wyjątkowych wydarzeń takich jak Domodesign. Odbywają się w niej również konsultacje z doświadczonymi architektami wnętrz. Ponadto miejsce słynie ze spotkań ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.