Kursy

Jak sprzedawać meble online?

Paweł Paszkowski, strateg e-commerce i CEO agencji consultingowej Strigoo

Jak sprzedawać meble online?

E-commerce to ogromny potencjał rozwoju. Problem w tym, że strategii wejścia w ten jakże konkurencyjny kanał sprzedaży jest wiele, a stawką przy ich wyborze są nie tylko zyski, ale też nasza gotowość do reorganizacji procesów i zasobów w firmie. Jakie są 4 najpopularniejsze podejścia do sprzedaży mebli online?

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-gif-750x100-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

ZOBACZ KURS: 4 STRATEGIE NA ROZPOCZĘCIE SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY ONLINE W BRANŻY MEBLARSKIEJ

Sprzedaż online wspiera skalowanie biznesu, daje bezpośredni dostęp do komunikacji z klientem zagranicznym, dostarcza szczegółowych danych i pomaga zrozumieć decyzje zakupowe odbiorców. Ale jest równoznaczna z stawaniem w szranki z największymi, najbardziej doświadczonymi graczami na rynku. Samo stworzenie sklepu internetowego, powołanie specjalistycznego zespołu i przeorganizowanie procesów logistycznych może nie wystarczyć, jeśli nie mamy pomysłu na przebicie się do świadomości klienta z przewagami naszej oferty.

4 strategie na skuteczny e-commerce

Paweł Paszkowski, strateg e-commerce i CEO agencji consultingowej Strigoo wskazuje, że sklepy internetowe najczęściej skupiają się na jednej z 4 strategii rozwoju:

  • do skalowania wykorzystują najpopularniejsze marketplace’y takie jak Allegro, czy Amazon,
  • skupiają się na dokładnie wycelowanej komunikacji dzięki specjalizacji,
  • zaprzęgają do rozwoju sklepu społeczność intensyfikując swoje działania w social media,
  • angażują się w cross marketing stawiając na networking i współpracę.

Każda z nich wiąże się z szeregiem konsekwencji. Nie wszystkie sprawdzą się dla każdego produktu, czy usługi. Szerzej o tych podejściach posłuchać można w nowym kursie video dostępnym bezpłatnie dla zalogowanych użytkowników BIZNES.meble.pl.

Szkolenie zawiera lekcje video, zestawy praktycznych porad oraz notatki i komentarze trenera. Paweł Paszkowski nie tylko tłumaczy na czym opierają się wyżej wspomniane 4 strategie. Bierze też pod lupę dwie z nich i omawia ich szczegółowe założenia, zalety, wady i konsekwencje.

Poza kursem „4 strategie na rozpoczęcie skutecznej sprzedaży online w branży meblarskiej” na platformie edukacyjnej BIZNES.meble.pl znaleźć można całą serię materiałów edukacyjnych skupionych na metodach realizacji celów biznesowych i rozwoju polskich marek meblarskich.

Kurs powstał we współpracy z partnerem, producentem mebli TOBO.

ZOBACZ TAKŻE: Zostań partnerem materiałów edukacyjnych BIZNES.meble.pl

TOBO partnerem szkolenia

ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU, NIE PRZEGAP PREMIERY NOWYCH SZKOLEŃ I PODCASTÓW