Edukacja

Jak zwiększyć sprzedaż na rynkach zagranicznych?

Jak zwiększać sprzedaż na rynkach zagranicznych - cross-border.

Jak zwiększyć sprzedaż na rynkach zagranicznych?

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na międzynarodowych rynkach poprzez sprzedaż online. Uczestnictwo jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zarejestrować się już teraz.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Konferencja Cross-Border E-commerce będzie poświęcona różnym aspektom handlu transgranicznego. Goście wydarzenia będą mieli okazję uczestniczyć w inspirujących wykładach i panelach dyskusyjnych. Dowiedzą się, jak wykorzystać handel internetowy do zdobycia nowych rynków oraz jak rozwijać działalność na skalę międzynarodową.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: 

  • w jaki sposób stworzyć skuteczną strategię cross-border e-commerce,
  • jak wygląda specyfika sprzedaży internetowej na poszczególnych rynkach,
  • jak dopasować doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w różnych krajach.

Eksperci udzielą wskazówek, jak osiągnąć sukces na danym rynku, począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę, po optymalną obsługę zwrotów. Zaprezentują również historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach.

Na Cross-Border E-commerce nie zabraknie również strefy wystawienniczej. Będzie tam można porozmawiać z przedstawicielami firm, które oferują narzędzia wspierające e-commerce na rynkach zagranicznych. Chętni będą mieli również szansę skonsultować swój przypadek biznesowy z ekspertami. Specjaliści pomogą także w dopasowaniu najbardziej skutecznych strategii do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa.

Konferencja skierowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu. Jednak jej uczestnikami mogą być również prezesi i właściciele firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.

Więcej informacji, rejestracja na stronie: www.crossborder.edu.pl.

Partnerzy: Ergonode PIM, AtomStore, GOinternational, merce.com: enterprise commerce platform, Custommerce, Salesupply, ecommerce.legal, Hong Kong Trade Development Council.

Partnerzy Panelu Eksperckiego: Packeta Poland, Zaufane.pl, IdeoSell, Expandeco, Nethansa i Get Noticed Agency.

Patronatem Honorowym objęły konferencję: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego i Targi Frankfurt.

Patroni Medialni: BIZNES.meble.pl, Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, Modna Bielizna.

Organizator: Promedia Jerzy Osika