Kursy

Logo marki meblowej – ładne czy skuteczne?

Podstawy brandingu i komunikacji wizualnej dla branży meblarskiej

Logo marki meblowej – ładne czy skuteczne?

Komunikacja Wizualna w marketingu bywa pojęciem trudnym do rozszyfrowania. Bo czy wizualna reprezentacja marki jest równoznaczna z dobrze zaprojektowanym logo? Czy wśród zaproponowanych przez projektanta znaków graficznych na pewno potrafimy wybrać ten, który przyniesie nam biznesowy sukces?

ZOBACZ KURS: PODSTAWY BRANDINGU I KOMUNIKACJI WIZUALNEJ DLA BRANŻY MEBLARSKIEJ

Nowe szkolenie online dostępne na BIZNES.meble.pl powstało przede wszystkim z myślą o nowo powstających markach w branży meblarskiej. O pomoc w jego stworzeniu poprosiliśmy Tomasza Misiukiewicza, wielokrotnie nagradzanego dyrektora kreatywnego i współzałożyciela agencji holistycznej Przestrzeń, który w swojej karierze tworzył komunikację m.in. dla takich marek jak IKEA, Jacobs, Lays, Orange.

Czy i dlaczego warto zainwestować w Komunikację Wizualną?

To tylko jedno z pytań, które pada w trakcie kursu „Podstawy brandingu i komunikacji wizualnej dla branży meblarskiej”. Trener opowiada w nim szerzej o aspektach wizualnych w strategii marketingowej, prezentuje studia przypadków marek meblowych (i nie tylko), które znalazły swoją własną unikalną drogę na promocję dzięki współpracy z doświadczonymi projektantami.

Szkolenie pomaga zrozumieć teoretyczne założenia, ale też zawiera wiele praktycznych porad dotyczących współpracy ze studiami graficznymi, optymalizacji kosztów, czy wykorzystania brandbooka. Jest też kopalnią inspiracji dzięki odwołaniom do prawdziwych case studies.

Wszystkie materiały dostępne są bezpłatnie dla zalogowanych użytkowników BIZNES.meble.pl.

Komunikacja Wizualna jest kontynuacją serii dotyczącej budowania strategii marketingowej dla firm, produktów i usług związanych z przemysłem meblarskim. Polecamy połączenie szkolenia z modułem „Strategia marketingowa w branży meblarskiej”.

ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU, NIE PRZEGAP PREMIERY NOWYCH SZKOLEŃ I PODCASTÓW