4 strategie na rozpoczęcie skutecznej sprzedaży online w branży meblarskiej

Paweł Paszkowski, strateg e-commerce i CEO agencji consultingowej Strigoo
Paweł Paszkowski
Ostatnia aktualizacja 28 marca, 2024
41 ilość zapisanych

Informacje o kursie

Z jakimi wyzwaniami zmagają się właściciele sklepów internetowych w branży meblarskiej i dlaczego? 

W zależności od wielkości i charakteru biznesu, należy zupełnie inaczej podejść do planowania. Zawsze jednak można liczyć na 4 najpopularniejsze strategie, które przynoszą konkretny plan działania i pomysł na skuteczny wzrost. Opowiada o nich Paweł Paszkowski.

Partnerem szkolenia jest producent mebli TOBO.

Marki i firmy wymienione w studiach przypadku nie ponoszą odpowiedzialności za zaprezentowane w szkoleniu treści. Działania marek zostały opisane na podstawie publicznych informacji i zaprezentowane wyłącznie jako przykłady dobrych praktyk stosowanych w branży meblarskiej i nie tylko. 

Czego się nauczysz

czym różnią się od siebie biznesy rozpoczynające sprzedaż online?
czym charakteryzuje się branża meblarska w e-commerce?
jakie 4 strategie rozwoju najczęściej wybierają sklepy internetowe?
jak wykorzystać strategię Marketplace do wzrostu sprzedaży, jakie są jej wady i zalety?
jak wykorzystać strategię Społeczność do budowy świadomości marki i jak przełożyć ją na wzrost marży i wartości zakupów?

Kurs zawiera

  • Lekcje video
  • Transkrypcja lekcji i ćwiczeń

Wymagania

  • Kurs oparty na lekcjach video. Proszę włączyć dźwięk na swoim urządzeniu.

Grupa docelowa

  • Pracownicy firm z branży meblarskiej odpowiedzialni za budowę marki i nadzorowanie tworzenia strategii marketingowej.

Agenda

4 Lekcje20m

Wprowadzenie

Z jakimi wyzwaniami zmagają się właściciele sklepów internetowych i dlaczego, w zależności od wielkości i charakteru biznesu, należy zupełnie inaczej podejść do strategii?
Wstęp1:11

Dobierz jedną z 4 strategii do Twojego biznesu

Najwięksi wykorzystują wszystkie 4. Większość sklepów musi jednak wybrać te, na których się skupi, by sukcesywnie zwiększać sprzedaż.

Marketplace

Z czym wiąże się sprzedawanie mebli na Allegro, Amazonie czy Etsy?

Społeczność

Najlepsza strategia dla produktów wchodzących na rynek.

Instruktor

Paweł Paszkowski

CEO i strateg STRIGOO - agencji doradczej dla e-commerce

0/5
1 kurs
0 Recenzji
41 kursanci
CEO i strateg STRIGOO - agencji doradczej dla e-commerce.Od ponad 12 lat związany z marketingiem internetowym. Pracował jako menadżer w największych polskich e-commerce'ach. Swoje doświadczenie zdobywał współpracując i m.in. z takimi markami jak allegro.pl, frisco.pl, bdsklep.pl, koszulkowo.com, ZgodaFC, desportivo.pl, rowerzysta.pl, Forum Media Polska.Wykładowca na kierunku "Marketing Internetowy”  i „Manager E-commerce” Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej oraz wielokrotny prelegent na eventach i konferencjach.
Zobacz więcej

Napisz recenzję