fbpx
Design

Biżuteria dla domu i dla oka

Najnowsza kolekcja H&M HOME to rezultat współpracy z marką biżuteryjną uncommon matters. Miesięcznik i portal BIZNES.meble.pl.

Biżuteria dla domu i dla oka

H&M HOME prezentuje efekty kreatywnej współpracy z berlińską marką biżuteryjną uncommon matters.

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Przyciągająca wzrok obszerna kolekcja graficznych przedmiotów do dekoracji wnętrz obejmuje produkty przypominające biżuterię dla domu. Wśród nich znajdują się pudełka na biżuterię, wazony, tace, stojaki, świece i świeczniki w wyrazistej bieli, głębokiej żółci, pudrowym różu i czerwieni w połączeniu ze srebrnym i złotym metalem – kolorami i materiałami, które symbolizują bogaty sezon świąteczny.

Łącząc śmiały, rzeźbiarski język projektowania uncommon matters z wizją projektową H&M HOME, kolekcja jest inspirowana cennym, intymnym i osobistym charakterem biżuterii oraz jej miejscem w naszym życiu. Przekraczając granice tego uczucia na różnych nośnikach, te misternie wykonane produkty są doskonałym prezentem dla bliskich lub dla siebie w nadchodzącym sezonie świątecznym. Ujmując ideę oddania w tym czasie, uncommon matters zawiera zazębiające się elementy projektu, aby przywołać miłość, przyjaźń i fizyczne gesty wspólnoty.

Amélie Riech, założycielka i projektantka marki uncommon matters i jej najnowsza kolekcja we współpracy z H&M HOME. Miesięcznik i portal BIZNES.meble.pl.
Amélie Riech, założycielka i projektantka uncommon matters.

Marka uncommon matters to przede wszystkim architektura przeznaczona do noszenia, z wdziękiem zdobiąca krzywe ciała w odważnych, kobiecych kształtach. Twórcze partnerstwo z H&M HOME dało wspaniałą okazję do rozszerzenia tej filozofii również na wnętrza. Efektem końcowym jest prawdziwa biżuteria dla Twojego domu – mówi Amélie Riech, założycielka i projektantka uncommon matters.

Wszystkie elementy kolekcji zostały stworzone z myślą o podniesieniu wartości domu. To rzeźbiarskie obiekty, które pełnią funkcję podobną do biżuterii. Elementy takie jak dwie skrzynie i stojak na biżuterię zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu kolczykom, pierścionkom, naszyjnikom i bransoletkom pięknego i przytulnego miejsca, w którym będą mogły spocząć, gdy nie będą noszone.

W H&M HOME lubimy odkrywać nowe kreatywne kooperacje i pomyśleliśmy, że to ekscytujące, aby przyjrzeć się połączeniu między wnętrzem a projektowaniem biżuterii. Znaleźliśmy idealnego partnera w niecodziennych sprawach, z ich odważną estetyką i architektonicznym podejściem do projektowania biżuterii. Współpraca ta prezentuje eleganckie elementy wyposażenia wnętrz i przypomina nam o pięknie w przedmiotach codziennego użytku, zwracając uwagę na rzemiosło i jakość – po prostu klejnoty dla Twojego domu. Mamy nadzieję, że nasi klienci będą zadowoleni z tego, jak ta kolekcja wzbogaci ich domy w czasie Świąt Bożego Narodzenia – mówi Evelina Kravaev-Söderberg, Head of Design & Creative w H&M HOME.

Marka uncommon matters powstała jako platforma dla osobistych artystycznych przedsięwzięć projektantki Amélie Riech i stanowi przykład najwyższego poziomu rzemiosła.

Kolekcja uncommon matters x H&M HOME jest dostępna w wybranych sklepach oraz online od 1 grudnia 2022 roku.