Strategia marketingowa dla branży meblarskiej

MARTA-ROGALEWSKA-TRENERKA
Marta Rogalewska
Ostatnia aktualizacja 28 marca, 2024
39 ilość zapisanych

Informacje o kursie

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym kursie online z podstaw tworzenia strategii marketingowej w branży meblarskiej i nie tylko.
Trenerka, Marta Rogalewska, przeprowadzi Was przez proces tworzenia fundamentów marketingu, które pozwolą Wam na podejmować mądre decyzje, świadomie dobierać kanały komunikacji i pracować nad jasną, skupioną na realizacji celów biznesowych koncepcją kreatywną marki meblarskiej.

Partnerem szkolenia jest producent mebli TOBO

Marki i firmy wymienione w studiach przypadku nie ponoszą odpowiedzialności za zaprezentowane w szkoleniu treści. Działania marek zostały opisane na podstawie publicznych informacji i zaprezentowane wyłącznie jako przykłady dobrych praktyk stosowanych w branży meblarskiej i nie tylko. 

Czego się nauczysz

poznasz spostrzeżenia dotyczące marketingu w specyficznej branży jaką jest branża meblarska;
zrozumiesz, dzięki prostej definicji, czym tak naprawdę jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa;
poznasz rolę i sposoby definiowania głównej definicji Twojej marki, jej specjalizacji i cech wyróżniających (Unique Selling Proposition); zobaczysz jak to robią inne firmy z branży meblarskiej i nie tylko;
dowiesz się co jest największym wyzwaniem w skutecznym wdrożeniu strategii marketingowej w życie;
poznasz prosty sposób na definiowanie grupy docelowej i przekładanie tej definicji na konkretne działania;
dzięki ćwiczeniom, spróbujesz aktywnie przełożyć wiedzę z kursu na realia aktualnych potrzeb Twojej firmy.

Kurs zawiera

  • Lekcje video
  • Transkrypcja lekcji i ćwiczeń

Wymagania

  • Kurs oparty na lekcjach video. Proszę włączyć dźwięk na swoim urządzeniu. Warto przygotować coś do pisania (ćwiczenia).

Grupa docelowa

  • Pracownicy firm z branży meblarskiej odpowiedzialni za budowę marki i nadzorowanie tworzenia strategii marketingowej.

Agenda

7 Lekcje20m

Wprowadzenie

Z punktu widzenia stratega marketingowego, sytuacja takich produktów jak meble, jest absolutnie wyjątkowa...

3 fundamenty strategii marketingowej

Każde, dobrze zaplanowane, działanie marketingowe można analizować w oparciu o te trzy obszary tematyczne. Ich zrozumienie pozwala skutecznie przekładać działania reklamowe na realizację celów biznesowych.

Podsumowanie

Jak ta wiedza przekłada się na praktykę?

Instruktor

Marta Rogalewska

strateżka marketingowa | Gold&Finch

0/5
1 kurs
0 Recenzji
39 kursanci
Project managerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka 2 agencji kreatywno-technologicznych.Współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch. Związana z marketingiem internetowym od 2006. Opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro i wielu innych. Przez 4 lata manager operacyjny największego w Europie festiwalu tanecznego. Wykładowca na Politechnice Białostockiej (na kierunku Marketing Internetowy, Menedżer E-commerce i na studiach MBA).
Zobacz więcej

Napisz recenzję