Podstawy brandingu i komunikacji wizualnej dla branży meblarskiej

Tomasz Misiukiewicz
Tomasz Misiukiewicz
Ostatnia aktualizacja 28 marca, 2024
36 ilość zapisanych

Informacje o kursie

Pierwsze kroki w brandingu i komunikacji wizualnej. Poradnik dla nowo powstających marek branży meblarskiej. Prowadzi Tomasz Misiukiewicz.

Marki i firmy wymienione w studiach przypadku nie ponoszą odpowiedzialności za zaprezentowane w szkoleniu treści. Działania marek zostały opisane na podstawie publicznych informacji i zaprezentowane wyłącznie jako przykłady dobrych praktyk stosowanych w branży meblarskiej i nie tylko. 

Czego się nauczysz

Czym jest komunikacja wizualna?
Co może być nośnikiem informacji?
Komunikacja wizualna jako fundament marki
[Dlaczego warto zainwestować w komunikację wizualną?
Rola Brandbooka. Jak go skutecznie wykorzystywać?
Strategia Komunikacji Wizualnej - jaką wybrać?
Jak wygląda współpraca ze studiem projektowym?

Kurs zawiera

  • Lekcje video
  • Transkrypcja lekcji i ćwiczeń

Wymagania

  • Kurs oparty na lekcjach video. Proszę włączyć dźwięk na swoim urządzeniu.

Grupa docelowa

  • Pracownicy firm z branży meblarskiej odpowiedzialni za budowę marki i nadzorowanie tworzenia strategii marketingowej.

Instruktor

Tomasz Misiukiewicz

dyrektor kreatywny i co-founder | Przestrzeń

0/5
1 kurs
0 Recenzji
36 kursanci
Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową.W 2013 roku dołączył do warszawskiego oddziału sieciowej agencji VML. Tu, jako Creative Group Head, zarządzał kilkunastoosobowym zespołem i projektami dla takich marek jak: Orange, Lays (Polska i Europa) czy Tic Tac (globalnie). W 2017 z ramienia Saatchi&Saatchi tworzył komunikację dla IKEA i Jacobs. Obecnie, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji holistycznej Przestrzeń.Laureat wielu nagród branżowych, w tym: EFFIE, KTR, Young Creatives, MIXX Awards.Wykładowca Komunikacji Wizualnej na studiach podyplomowych.Po godzinach reżyser i fotograf. Marzy o domu na wsi i własnej kosiarce do trawy.
Zobacz więcej

Napisz recenzję