Marta Rogalewska
7 czerwca, 2022 2024-04-03 14:39Marta Rogalewska
Project managerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka 2 agencji kreatywno-technologicznych.
Współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch. Związana z marketingiem internetowym od 2006. Opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro i wielu innych. Przez 4 lata manager operacyjny największego w Europie festiwalu tanecznego.
Wykładowca na Politechnice Białostockiej (na kierunku Marketing Internetowy, Menedżer E-commerce i na studiach MBA).
Kursy trenera
Strategia marketingowa dla branży meblarskiej
20 minut
7 Lekcje
Początkujący
Czego się nauczysz
poznasz spostrzeżenia dotyczące marketingu w specyficznej branży jaką jest branża meblarska;
zrozumiesz, dzięki prostej definicji, czym tak naprawdę jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa;
poznasz rolę i sposoby definiowania głównej definicji Twojej marki, jej specjalizacji i cech wyróżniających (Unique Selling Proposition); zobaczysz jak to robią inne firmy z branży meblarskiej i nie tylko;
dowiesz się co jest największym wyzwaniem w skutecznym wdrożeniu strategii marketingowej w życie;
poznasz prosty sposób na definiowanie grupy docelowej i przekładanie tej definicji na konkretne działania;
dzięki ćwiczeniom, spróbujesz aktywnie przełożyć wiedzę z kursu na realia aktualnych potrzeb Twojej firmy.