Czego NIE dowiecie się na tym szkoleniu?
To czego nie nauczycie się na tym szkoleniu to samego projektowania.

To nie są tutoriale z Adobe Photoshopa, czy Illustratora, choć i na takie zapraszam. Tu skupimy się na spojrzeniu meta, na strategii, wartościach marki i jak je przekuć na znaczenia, a finalnie na branding.

Do przemyślenia:

Żyjemy w świecie obrazu i jesteśmy obrazem bombardowani wszędzie i na każdym rogu. Uwaga i czas, który poświęca użytkownik na kontakt z daną treścią spada z każdym rokiem. FOMO, Instastores, TikTok, 6-sekundowe sekundowe reklamy śrubują te wartości. Dodatkowo materiały reklamowe muszą konkurować z treściami generowanymi przez użytkowników.

Wyróżnienie się w tej kakofonii komunikatów i obrazków jest wyjątkowo trudne.

A wyróżnienie się jest kluczowe dla branży meblarskiej: tak bardzo konkurencyjnej, podlegającej globalnym wpływom i trendom oraz wpływowi najlepszych projektantów wskazujących odpowiednie wybory.

A samo wyróżnienie się wciąż przecież nie wystarczy. Musimy być też ZAPAMIĘTANI. I to zapamiętani JAKOŚ. Najlepiej w sposób, który pchnie konsumenta lub dystrybutora w kierunku korzystnych dla nas decyzji zakupowych.

Jasna i spójna komunikacja wizualna to spójny system skojarzeń przywoływanych zawsze takimi samymi elementami wizualnymi. To zatem klucz do możliwie najwyższej skuteczności wszystkich naszych działań marketingowych. 

Ale czy na pewno rozumiemy CZYM JEST KOMUNIKACJA WIZUALNA?