Dobra komunikacja wizualna to fundament każdej marki.
Co za tym idzie każdej kampanii, każdego posta w mediach społecznościowych, billboardu, dokumentu wewnętrznego, umowy, czy materiału na Instastories czy TikToku.
Jeśli doświadczenie jest niespójne – poszczególne działania tracą na skuteczności.
Jest też druga strona medalu.
Za każdym razem, gdy ktoś wchodzi w kontakt z marką, intencjonalnie czy nie, to okazja by identyfikacją wizualną wzmocnić postrzeganie tego KIM/CZYM i JAKA marka jest.
Na filmie pokazuję przykład linii SAS, które przez długi czas borykały się z niespójną komunikacją. Naprawienie tego błędu nie tylko podniosło poziom estetyczny wszystkich materiałów reklamowych, ale przełożyło się na długofalową efektywność wszystkich kampanii.
W trakcie lekcji video opowiadamy też o studiach przypadków idnetyfikacji miasta Wiedeń i odbywających się w nim wydarzeń kulturalnych oraz o markach związanych bliżej z branżą meblarską: IKEA, made.com i FLOYD.