Kursy

Strategia marketingowa w branży meblarskiej

Marta Rogalewska, strateżka marketingowa

Strategia marketingowa w branży meblarskiej

Strategiczne podejście do marketingu bywa nie lada wyzwaniem dla polskich marek meblarskich. Nic dziwnego. Od lat jesteśmy silni w produkcji i w budowaniu relacji z pośrednikami, którzy prowadzą dystrybucję naszych kolekcji za granicą. To wygodny układ pozwalający na sukcesywne skalowanie biznesu. Przynajmniej tak długo, jak brak kontroli nad wizerunkiem naszych produktów nam nie przeszkadza…

ZOBACZ KURS: STRATEGIA MARKETINGOWA DLA BRANŻY MEBLARSKIEJ

Walka o silną markę

Kiedy jednak zaczynamy czuć presję ze strony konkurencji, czy kontrolujących nas dystrybutorów, warto zawalczyć o wartość dodaną produktu, jaką jest marka i stojące za nią wartości i komunikacja. Pierwszy krok do realizacji tego zadania to stworzenie fundamentu strategii marketingowej.

Chodzi tu o podstawowe założenia, które pomogą nam wyznaczyć kierunek działania i stworzyć unikalną koncepcję reklamową.

Walka o świadomość klientów, konkretne skojarzenia z polskimi produktami to zawsze gra strategiczna. I nie chodzi tu o pojedyncze działania, ale o traktowanie marketingu jako partii szachów, w której do wygrania są przede wszystkim wyższe prowizje ze sprzedaży Marta Rogalewska, trenerka BIZNES.meble.pl.

Jak to zrobić w praktyce?

Fundament strategii marketingowej od zawsze składał się z tych samych elementów. Na zaproszenie redakcji BIZNES.meble.pl, strateżka marketingowa i współtwórczyni marki edukacyjnej Gold&Finch, Marta Rogalewska, dołączyła do grona trenerów naszej platformy. W bezpłatnym kursie video tłumaczy między innymi:

  • Jak w praktyce zabrać się za tworzenie strategii marketingowej dla takich produktów jak meble lub akcesoria meblowe?
  • Jaką rolę pełni określenie specjalizacji i cech wyróżniających?
  • Jak rozpocząć definiowanie grupy docelowej, by była ona osadzona w realiach i zgodna z celami biznesowymi?
  • Jakie pułapki czekają na marketerów przy realizacji obranych założeń?

Na kurs składają się filmy, notatki i komentarze trenerki, materiały do pobrania i ćwiczenia do samodzielnego wykonania.

Dla kogo?

Dla każdego, kto jest zaangażowany w promocję produktów i usług związanych z meblami i akcesoriami meblowymi. Także dla projektantów, którzy są na etapie tworzenia marki osobistej lub promocji studia projektowego. Celem kursu jest zebranie wskazówek, które pozwalają na wyeliminowanie przypadkowych działań reklamowych, na podejmowanie mądrych decyzji i świadomy wybór kanałów komunikacji.

„Strategia marketingowa dla branży meblarskiej” jest kursem wprowadzającym, który zapoczątkuje całą serię materiałów edukacyjnych skupionych na metodach realizacji celów biznesowych i rozwoju polskich marek meblarskich.

Kurs został sfilmowany w showroomie firmy TOBO.

TOBO partnerem szkolenia

ZOBACZ TAKŻE: Zostań partnerem materiałów edukacyjnych BIZNES.meble.pl