Podstawy brandingu i komunikacji wizualnej dla branży meblarskiej
Czego się nauczysz
Czym jest komunikacja wizualna?
Co może być nośnikiem informacji?
Komunikacja wizualna jako fundament marki
[Dlaczego warto zainwestować w komunikację wizualną?
Rola Brandbooka. Jak go skutecznie wykorzystywać?
Strategia Komunikacji Wizualnej - jaką wybrać?
Jak wygląda współpraca ze studiem projektowym?
4 strategie na rozpoczęcie skutecznej sprzedaży online w branży meblarskiej
Czego się nauczysz
czym różnią się od siebie biznesy rozpoczynające sprzedaż online?
czym charakteryzuje się branża meblarska w e-commerce?
jakie 4 strategie rozwoju najczęściej wybierają sklepy internetowe?
jak wykorzystać strategię Marketplace do wzrostu sprzedaży, jakie są jej wady i zalety?
jak wykorzystać strategię Społeczność do budowy świadomości marki i jak przełożyć ją na wzrost marży i wartości zakupów?
Strategia marketingowa dla branży meblarskiej
Czego się nauczysz
poznasz spostrzeżenia dotyczące marketingu w specyficznej branży jaką jest branża meblarska;
zrozumiesz, dzięki prostej definicji, czym tak naprawdę jest strategia marketingowa i z jakich elementów się składa;
poznasz rolę i sposoby definiowania głównej definicji Twojej marki, jej specjalizacji i cech wyróżniających (Unique Selling Proposition); zobaczysz jak to robią inne firmy z branży meblarskiej i nie tylko;
dowiesz się co jest największym wyzwaniem w skutecznym wdrożeniu strategii marketingowej w życie;
poznasz prosty sposób na definiowanie grupy docelowej i przekładanie tej definicji na konkretne działania;
dzięki ćwiczeniom, spróbujesz aktywnie przełożyć wiedzę z kursu na realia aktualnych potrzeb Twojej firmy.