Paweł Paszkowski

Paweł Paszkowski

CEO i strateg agencji doradczej dla e-commerce.  

Od ponad 12 lat związany z marketingiem internetowym. Pracował jako menadżer w największych polskich e-commerce’ach. Swoje doświadczenie zdobywał współpracując i m.in. z takimi markami jak allegro.pl, frisco.pl, bdsklep.pl, koszulkowo.com, ZgodaFC, desportivo.pl, rowerzysta.pl, Forum Media Polska.

Wykładowca na kierunku „Marketing Internetowy” i „Manager E-commerce” Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej oraz wielokrotny prelegent na eventach i konferencjach.

Kursy trenera

Za darmo

4 strategie na rozpoczęcie skutecznej sprzedaży online w branży meblarskiej

20 minut
4 Lekcje
Początkujący
Czego się nauczysz
czym różnią się od siebie biznesy rozpoczynające sprzedaż online?
czym charakteryzuje się branża meblarska w e-commerce?
jakie 4 strategie rozwoju najczęściej wybierają sklepy internetowe?
jak wykorzystać strategię Marketplace do wzrostu sprzedaży, jakie są jej wady i zalety?
jak wykorzystać strategię Społeczność do budowy świadomości marki i jak przełożyć ją na wzrost marży i wartości zakupów?