Branża

Znaczenie ma międzynarodowy charakter targów

Ewelina Dekordy, marketing junior manager w firmie Halupczok Kuchnie i Wnętrza.

Znaczenie ma międzynarodowy charakter targów

Ewelina Dekordy, marketing junior manager w firmie Halupczok Kuchnie i Wnętrza, o priorytetach firmy w kontekście udziału w imprezach targowych.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Dla marki Halupczok Kuchnie i Wnętrza od kilku już lat tradycją stało się uczestnictwo w największych w kraju targach branży meblarskiej i wnętrzarskiej. Wśród nich prym wiodą targi „Meble Polska”, katowickie „4 Design Days” oraz „Warsaw Home” w podwarszawskim Nadarzynie.

Stanowią one doskonałą okazję do zaprezentowania szerokiemu gronu zarówno architektów, projektantów, jak i potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych, wachlarza możliwości firmy oraz najnowszych kolekcji meblowych. To także niezwykle cenna platforma wzajemnych inspiracji. Z roku na rok poziom tych wydarzeń wzrasta, na co szczególny wpływ ma fakt, że w ostatnich latach targową mapę Polski wzbogaciła kolejna duża branżowa impreza wystawiennicza, która w tym roku święcić będzie trzecią edycję.

Niegdyś główny prym wiodły dwie imprezy wystawiennicze odbywające się w Wielkopolsce i województwie warmińsko-mazurskim Zważywszy na racje biznesowe, w kręgu zainteresowań naszej marki pozostawały w dużej mierze głównie Międzynarodowe Targi Poznańskie, co ograniczało zdecydowanie pole manewru. Obecna wielość podobnych wydarzeń potęguje konkurencję pomiędzy nimi, co pozytywnie wpływa na ich poziom, a co za tym idzie finalną satysfakcję wystawców z uczestnictwa.

Kluczowe znaczenie ma międzynarodowy charakter targów

Kluczowe znaczenie ma tutaj coraz to większy międzynarodowy charakter tych wydarzeń, w zakresie zarówno rzeszy wystawców, jak i odwiedzających osób. Dodatkowo podnosi on prestiż i poszerza skalę oddziaływania. Podobnym pozytywem jest silny nacisk na tematyczne eventy towarzyszące targom – prelekcje i panele dyskusyjne, prowadzone przez praktyków branży meblarskiej i aranżacji wnętrz. Z punktu widzenia marki Halupczok Kuchnie i Wnętrza, dążylibyśmy do większej dostępności eventów targowych dla klienta finalnego.

Obecnie wiele imprez targowych jest dedykowanych środowisku B2B, co jest oczywiście niezwykle cenne pod kątem potencjalnej współpracy handlowej, rozmów biznesowych, wymiany doświadczeń etc. Jednak obok tych profitów, wystawcy mają na celu również promocję marki i potencjału firmy wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą, czyli potencjalnych klientów docelowych. Aktualnie nie wszystkie imprezy targowe branży meblarskiej i sektora wyposażenia wnętrz w Polsce, w których nasza marka corocznie bierze udział, są ogólnie dostępne i dają taką szansę.