Firmy na targach

Całkiem nowy Feniks

Feniks na targach Meble Polska 2024 w Poznaniu

Całkiem nowy Feniks

Na targach Meble Polska 2024 Feniks pojawił się znacząco odmieniony. Firma przechodzi rebranding, a początkiem zmian jest nowe logo.

Nowy logotyp, wyeksponowany nad stoiskiem firmy, widoczny był już z daleka hali nr 5. W logo zaakcentowano litery „N” oraz „I”. Jak wyjaśnia Waldemar Nierzwicki, wiceprezes Zarządu Feniks, litery te nawiązują do nazwiska właścicieli firmy, czyli Nierzwicki. Oczywiście nowe logo to dopiero początek zmian, teraz czas na kolejne. Jakie? To jeszcze tajemnica, ale niewykluczone, że m.in. w portfolio firmy pojawią się dodatkowe marki.

Niewielkie (120 m2), ale starannie przemyślane, kompaktowe stoisko firmy Feniks przyciągało uwagę zwiedzających. Docenili je także jurorzy konkursu Acanthus Aureus, przyznając firmie statuetkę za umiejętne połączenie wizji stoiska ze strategią marketingową firmy. Nie spodziewaliśmy się tej nagrody, więc tym większa radość i satysfakcja – cieszy się Waldemar Nierzwicki.

Feniks - sofa na targach Meble Polska 2024 w Poznaniu

Feniks, czyli meble z wyższej półki

Chociaż statuetka Acanthus Aureus znalazła na stoisku swoje honorowe miejsce, to oczywiście na ekspozycji firmy królowały meble. W tym roku w Poznaniu Feniks zaprezentował 7 nowych modeli, przede wszystkim w tkaninach, ale także w skórach. Chociaż różne, to jednak jedną cechę miały wspólną: to meble z wyższej półki, w wysokiej jakości. Zainteresowanie nowościami było na tyle duże, że już na targach stało się jasne, że wszystkie nowości firma wdroży do produkcji.

Staraliśmy się pokazać na naszych meblach tkaniny w jasnych kolorach. Widzimy, że to była dobra decyzja, bo klienci szukają jasnych tkanin – wyjaśnia Waldemar Nierzwicki.

Feniks - narożnik na targach Meble Polska 2024 w Poznaniu

Sygnowane marką Feniks meble trafiają na rynek krajowy, a także na rynki eksportowe. Oczywiście na rynku krajowym sprzedają się meble z funkcją, natomiast na rynkach zachodnich – bez funkcji. W styczniu wystawialiśmy się na targach IMM w Kolonii i tam prezentowaliśmy meble bez funkcji – mówi Waldemar Nierzwicki.

Jednak nie tylko funkcje spania, a także pojemniki na pościel bądź ich brak różnicują ofertę mebli tapicerowanych. Klienci zagraniczni preferuje kształty obłe i zaokrąglone, natomiast polscy – prostopadłościany, a także zagłówki. W tej kwestii jesteśmy otwarci, u nas można znaleźć i to, i to. Poza tym w najnowszej ofercie postawiliśmy na funkcję recliner. Widzimy, że w Polsce jest duże zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania i wychodzimy naprzeciw klientom – podsumowuje Waldemar Nierzwicki.

www.feniks-meble.pl

ZOBACZ TAKŻE: Meble pod własne potrzeby