Biznes – sukces – Impress
14 marca, 2024 2024-03-14 15:32Biznes – sukces – Impress
To ponowny debiut Impress Decor Polska na poznańskich targach. Po tym, jak organizatorzy zrezygnowali z formatu Arena Design, firma przez kilka lat nie wystawiała się w Poznaniu. W tym roku jednak miał miejsce triumfalny powrót.
Radość i satysfakcja, to słowa, które z ust pracowników Impress Decor Polska można było usłyszeć najczęściej. Radość z powrotu na targi, natomiast satysfakcja z licznych, owocnych spotkań z partnerami biznesowymi. W tym roku firma postawiła na przestrzeń w domowym, przyjaznym klimacie. Ekspozycja Impress Decor Polska na targach Meble Polska 2024 przypominała bardziej meeting point niż showroom czy typowe targowe stoisko.
Czyli: komfortowa przestrzeń do rozmów o biznesie, o dekorach, a także designie. To eksperymentowanie z technologią, bowiem mamy tutaj gogle VR, których używamy do pokazywania nowych konceptów, różnych pomysłów. I – jak to Impress – zawsze te technologie eksplorujemy – opowiada Rafał Lemieszko z Impress Decor Polska.
![Marita Ambrozik, Managing Director Impress Decor Polska w googlach VR na targach Meble Polska 2024](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2024/03/impress-meble-polska-2024-3-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl-1024x587.jpg)
Ta przestrzeń miała dwie strony. Pierwsza to success story, czyli sukces, który udało się firmie odnieść. Wyrazem tego sukcesu były dwa meble stojące po prawej stronie stoiska. Pierwszy to mebel z oferty firmy Gała Meble, natomiast drugi – z Forte. To meble, które przyczyniły się do wzrostu popularności dwóch dekorów firmy Impress, czyli Shirin Walnut i Mauvella Oak.
Bardzo chcieliśmy to pokazać, aby w ten sposób podziękować naszym partnerom, którzy zdecydowali się wdrożyć te dekory, za zaufanie. Widzimy, że to jeszcze nie koniec tych dekorów, bowiem jest coraz większe zainteresowanie nimi – mówi Rafał Lemieszko.
Trendy kreują biznes
Druga strona targowej przestrzeni Impress Decor Polska na Meble Polska 2024 to nowości i trendy na najbliższe 2 lata. Jak wyjaśnia Rafał Lemieszko na te 2 lata firma pod względem wzornictwa przygotowała się bardzo dobrze. Do tego przyczynia się cały zespół Grupy Impress, czyli pracownicy firmy od Kolumbii aż po Chiny.
![Ekspozycja targowa Impress Decor Polska na targach Meble Polska 2024 i wizualizacje graficzne.](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2024/03/impress-meble-polska-2024-1-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl-1024x587.png)
Te dwie strefy na naszym stoisku dowodzą, że potrafimy wdrożyć z sukcesem produkcyjnym piękne dekory. Z drugiej strony pokazujemy kolejne dekory, które mają szansę odegrać dużą rolę – nie ukrywa satysfakcji Rafał Lemieszko.
![Ekspozycja targowa Impress Decor Polska na targach Meble Polska 2024 i wizualizacje graficzne.](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2024/03/impress-meble-polska-2024-2-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl-1024x587.png)
Firma przestała się też koncentrować na dekorach niszowych, fantazyjnych, bowiem rynek raczej nie jest teraz skłonny do eksperymentowania. Wszyscy szukają rozwiązań komercyjnych, działających tu i teraz. Każdy też ceni sobie czas, dlatego ważne, by wdrażanie dekoru na mebel trwało krócej niż to ma obecnie miejsce. Tak to widzimy i wzorniczo, i biznesowo, dlatego cieszymy się, że nasze stoisko jest cały czas oblegane – podsumowuje Rafał Lemieszko.
CZYTAJ TAKŻE: Showroom Impress w Ełku jest gotowy na przyjęcie gości