Rankingi

Marka noo.ma – najszybciej rosnący e-commerce w Polsce

Polska marka noo.ma została założona przed Cypriana Bieniarza i Damiana Golińskiego.

Marka noo.ma – najszybciej rosnący e-commerce w Polsce

W rankingu FT 1000 Financial Times i Statista, w zestawieniu wszystkich branż, noo.ma uplasowała się na 50. pozycji. W Polsce marka zajęła 2. miejsce.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200


Marka noo.ma została uwzględniona w prestiżowym rankingu najszybciej rozwijających się firm w Europie – FT 1000. W dodatku uznano ją za najszybciej rosnący e-commerce w Polsce. Marka zajęła 50. miejsce w całym zestawieniu wszystkich branż. Natomiast wśród polskich firm uplasowała się na 2. pozycji. Z kolei spośród sklepów internetowych w Europie zdobyła 5. miejsce.

Marka noo.ma w rankingu Financial Times

FT 1000 to ranking publikowany przez brytyjski magazyn Financial Times, przygotowany we współpracy z niezależną firmą badawczą Statista. Zestawienie porównuje tysiące europejskich firm, które rozwijały się najdynamiczniej. Ponadto są one uszeregowane według najwyższego wskaźnika CAGR w ciągu czterech lat.

FT 1000: ranking najszybciej rozwijających się firm w Europie

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Nic więc dziwnego, że noo.ma uznawana jest za jedną z najszybciej rozwijających się marek wyposażenia wnętrz w Europie. Obecność w zestawieniu tylko potwierdza, że mamy do czynienia z jedną z najdynamiczniej rosnących firm w Polsce. Przez ostatnie lata noo.ma dostarczyła produkty do ponad 100 tys. klientów w 40 krajach. Osiągnęła przy tym 55 mln zł sprzedaży w 2023 roku.

Markę współtworzy zespół ponad 40 specjalistów. Głównym wyróżnikiem noo.ma jest niespotykany w branży wyposażenia wnętrz model biznesowy D2C. Opiera się on o e-commerce, performance marketing i całkowity insourcing (z wyłączeniem produkcji). Przełomowe podejście marki tkwi w innowacyjności technologicznej,
zrównoważonym rozwoju i transparentności biznesowej.

ZOBACZ TAKŻE: noo.ma uruchomi sprzedaż stacjonarną i wejdzie na rynek USA

Jak informuje marka, kolekcja noo.ma to produkty o minimalistycznej stylistyce, w wyrazistych kolorach i przyjemnych wykończeniach materiałowych. Oferują uniwersalny i swobodny design, pasujący do wnętrz o różnych stylach. Produkty projektuje wewnętrzny zespół projektowy. W jego skład wchodzi grupa charyzmatycznych i utalentowanych projektantek i projektantów.