Rankingi

Co o miesięczniku BIZNES.meble.pl myślą czytelnicy?

1702281680

Co o miesięczniku BIZNES.meble.pl myślą czytelnicy?

Redakcja miesięcznika „BIZNES.meble.pl” po raz kolejny przeprowadziła badania czytelnictwa. Wzięło w nich udział 1.501 osób. Czas na wyniki.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Wśród uczestników ankiety 39,22% stanowili producenci i importerzy mebli, 14,51% – przedstawiciele sieci oraz sklepów i salonów meblowych, 12,82% – projektanci, architekci i dekoratorzy wnętrz, 9,69% – producenci i importerzy komponentów, akcesoriów, oprogramowania do produkcji mebli, 9,33% – stolarze i studia meblowe, 4,17% – przedstawiciele edukacji i organizacji branżowych, 2,04% – producenci i importerzy maszyn do obróbki drewna i materiałów drewnopochodnych, 1,71% – przedstawiciele hurtowni materiałów, akcesoriów meblowych i elektronarzędzi, a także sklepów specjalistycznych, a 1,35% – producenci i importerzy narzędzi i elektronarzędzi do produkcji mebli.

W gronie czytelników miesięcznika „BIZNES.meble.pl” dominują właściciele i prezesi firm, których jest 47,01%. W dalszej kolejności są to: kierownicy i menedżerowie (19,65%), dyrektorzy (10,27%), inni specjaliści (10,26%), specjaliści ds. sprzedaży (5,13%),  specjaliści ds. produkcji (3,44%).

Niemalże połowa czytelników (42,74%) reprezentuje firmy zatrudniające do 10 osób. Z kolei 24,72% reprezentuje firmy zatrudniające od 10 do 49 osób, 23,93% – firmy o zatrudnieniu 50-249 osób, a 8,61% –  firmy duże (powyżej 250 osób). Najwięcej ankietowanych pochodzi z województw: wielkopolskiego (15,13%) i mazowieckiego (13,79%). Statystyczny egzemplarz naszego miesięcznika czytają średnio prawie 4 osoby.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Najchętniej czytane są publikacje z działu Raport (53,45% wskazań, przy czym można było wskazać więcej niż jeden dział), Design (49,54%), analizy z działu Branża (48,28%), Wiadomości (39,66%), relacje z targów (33,62%), wywiady (27,59%) oraz felietony (14,71%). Jesteśmy cenienia przede wszystkim za aktualność (33,31% wskazań, przy czym można było wskazać więcej niż jeden powód), profesjonalizm (28,45%), opiniotwórczość (14,62%) i rzetelność (12,07%).

Aż 64,69% ankietowanych określiło poziom merytoryczny naszego miesięcznika jako wysoki, a 25% – jako najwyższy na rynku. Równie pozytywna była ocena poziomu graficznego i edytorskiego: 67,26% respondentów uznało, że prezentujemy wysoki poziom, a 17,28% – najwyższy na rynku.

Dla 62,98% ankietowanych miesięcznik „BIZNES meble.pl” jest przydatny w codziennej pracy (17,87% ankietowanych stwierdziło, że bardzo przydatny). Zdaniem 75% ankietowanych nasz miesięcznik jest najlepszym czasopismem branży meblarskiej w Polsce (przeciwnego zdania było 0,86% ankietowanych).

Opracowanie wyników badań: Marek Hryniewicki

Więcej w miesięczniku „BIZNES.meble.pl” 11/2020, w wydaniu online TUTAJ.