Newsroom

Galeria Północna z nowym sklepem JYSK

Galeria Północna w Warszawie rozszerza ofertę.

Galeria Północna z nowym sklepem JYSK

Warszawska Galeria Północna wzmacnia swoją ofertę handlową w segmencie wyposażenia wnętrz. Dział leasingu GTC SA podpisał właśnie umowę najmu z jednym z rynkowych liderów – siecią sklepów JYSK.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Marka, która w warszawskim obiekcie ma zadebiutować wiosną 2024 roku, zajmie lokal o powierzchni aż 1,5 tys. m2. Tym samym Galeria Północna wzbogaci się o nowy sklep JYSK – największy wśród najemców z ofertą wyposażenia wnętrz.

Realizowana przez nas strategia leasingowa zakłada stałe wzmacnianie kluczowych dla tenant-mix’u segmentów oferty. Umowa, którą właśnie zawarliśmy, jest tego najlepszym przykładem. Dzięki debiutowi JYSK, nie tylko znacząco wzbogacimy całą kategorię home & deco, ale przede wszystkim razem z naszym nowym partnerem biznesowym stworzymy bardzo atrakcyjną i dopasowaną do potrzeb lokalnego rynku destynację zakupową – przekonuje Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC SA.

Gdzie znajduje się Galeria Północna?

Białołęka, w której ulokowana jest Galeria Północna, to obecnie najbardziej rozwojowa dzielnica Warszawy. Rynek ten, co warto podkreślić, od kilku już lat intensywnie buduje się i urządza. Znaleźć można tu najwięcej nowych inwestycji mieszkaniowych w całej stolicy. Jak informuje Rocznik Statystyczny Warszawy, tylko w 2023 roku oddano tu aż 2690 nowych mieszkań – najwięcej w całym mieście.

Ponadto dzielnicę cechuje znaczny napływ ludności, w tym głównie młodych rodzin z dziećmi. W 2022 roku Białołękę zamieszkiwało 153 tys. osób. W 2023 roku już 156 tys. – podaje Urząd Statystyczny w Warszawie. Pod względem liczby ludności to dziś trzecia dzielnica w Warszawie, tuż za Pragą-Południe i Mokotowem. Obiekt zyskuje też na regionalnym rynku. Z roku na rok przyciąga coraz więcej klientów także z pozostałych dzielnic Warszawy oraz z ościennych miejscowości, w których nie ma tak dużego obiektu handlowego. W efekcie, zasięg galerii obejmuje łącznie ponad 1 mln osób.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

JYSK trafi na niezwykle chłonny rynek Galerii Północnej, który doceni tego typu markę w swoim sąsiedztwie. Sklepy z segmentu home & deco już teraz należą do najczęściej i najchętniej wybieranych w naszym obiekcie, na co wpływ ma rozwojowy charakter lokalnego i regionalnego rynku. Pojawienie się tak znaczącego i doskonale znanego gracza, sprawi, że Północna ma szansę stać się jednym z najpopularniejszych miejsc na zakupy dla osób urządzających się. Jest to więc dla naszego tenant-mixu oraz rozwoju niezwykle ważna umowa – zapewnia Jarosław Tutaj.

Ile jest sklepów home & deco w Galerii Północnej?

Nowy sklep JYSK w 2024 roku stanie się osiemnastą marką z kategorii home & deco, która pojawi się w Galerii Północnej. W centrum już teraz dostępne są takie brandy, jak m.in. Duka, home & you, Tescoma, Flying Tiger Copenhagen czy Homla. Ofertę wyposażenia wnętrz i dekoracji znaleźć można też w Sinsay, Half Price czy TK Maxx.

Rozwijając segment wyposażenia wnętrz sięgamy po marki, które wzajemnie dopełniają się w naszym tenant-mixie, dając klientom ogrom możliwości zakupowych. Szeroka oferta aranżacji przestrzeni domowej czy ogrodu, jaką zapewni JYSK, będzie mocnym elementem naszej oferty, zapewniając marce udany lokalny debiut – podkreśla Jarosław Tutaj.

ZOBACZ TAKŻE: Sklepy JYSK z ponad milionem nowych klientów

JYSK to międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach. Obecnie marka posiada ponad 3,3 tys. sklepów w 48 krajach. Na polskim rynku JYSK jest obecny od 2000 r. Dziś sieć obejmuje ponad 290 sklepów i zatrudnia około 2.500 osób.