Wybierając studio projektowe warto spotkać się z projektantami i sprawdzić, czy naprawdę c z u j ą Waszą kategorię biznesową. Projektanci to elastyczne bestie, niemniej każdy ma swój obszar w którym czuje się najlepiej i najsprawnej.
Warto też poszukać takich partnerów, którzy nie będą się bali zadawać trudne i niewygodne pytania.
Współpraca zaczyna się od przekazania agencji BRIEFU.
Doświadczenie uczy, że nie chodzi tu o znalezienie szablonu w sieci i uzupełnienie go „po łebkach”. Jeśli osoba zlecająca projektowanie nie ma doświadczenia w pisaniu briefów, lepiej by poprosiła projektanta o spotkanie i wspólne wypracowanie listy potrzeb i założeń. Specjaliści zadadzą Wam odpowiednie pytania. Na pewno zapytają o kontekst
biznesowy, o grupę docelową, o cele biznesowe krótko i długoterminowe i o to z jakimi
problemami zmaga się marka.
Oczywiście cały proces będzie skuteczniejszy, a efekty lepsze, jeśli najpierw „poukładamy” sobie nasze pomysły w głowie, na przykład tworząc moodboard.
Dziękuję za udział w szkoleniu BIZNES.meble.pl. Zapraszamy do udziału w innych kursach, które rozwijają temat Komunikacji Wizualnej.