Dlaczego warto zainwestować w Komunikację Wizualną?

Dobra Komunikacja Wizualna to jeden z najprostszych i częsti najtańszych sposobów by skutecznie budować markę i jej historię. Dlaczego? Bo jest zestawem narzędzi, który będzie wykorzystywany przez naszą firmę i współpracujące z nią agencje codziennie. Usprawnia pracę (nie musimy za każdym razem zastanawiać się JAK coś zaprojektować) i pracuje na wrażenie klientów długo po zaprojektowaniu. 

Zobacz lekcję video, na której pokazuję jak identyfikacja wizualna stała się globalnym pomysłem biznesowym sieci JimJams. 

Jak odróżnić dobrą czy złą Komunikację Wizualną?

Ważne, byśmy nie oceniali jej tylko pod kątem ładne/brzydkie.

Dobra identyfikacja wizualna, to taka, która:

  • skutecznie realizuje cele zaplanowane przez brand managerów,
  • stawia markę w określonym świetle,
  • mówi odbiorcy z jakiego rodzaju produktem ma styczność,
  • jest zgodna z fundamentalną strategią biznesową i marketingową firmy.

 

Jak decyzje o wyborze projektów wpływają na nasz produkt i klientów?

Na filmie pokazałem to na przykładzie dwóch marek z branży beauty. 

Czyli zanim zlecimy pracę nad koncepcją wizualną, musimy świetnie rozumieć jaki wygląda fundament strategii marketingowej, jakie są nasze cele i kim są klienci. Szczegółowo opowiadamy o tym w kursie BIZNES.meble.pl „Strategia marketingowa w branży meblarskiej”.
Nie znaleziono załącznika
Nie znaleziono załącznika