4 strategie na rozpoczęcie skutecznej sprzedaży online w branży meblarskiej
Informacje o kursie
Z jakimi wyzwaniami zmagają się właściciele sklepów internetowych w branży meblarskiej i dlaczego?
W zależności od wielkości i charakteru biznesu, należy zupełnie inaczej podejść do planowania. Zawsze jednak można liczyć na 4 najpopularniejsze strategie, które przynoszą konkretny plan działania i pomysł na skuteczny wzrost. Opowiada o nich Paweł Paszkowski.
Partnerem szkolenia jest producent mebli TOBO.
Marki i firmy wymienione w studiach przypadku nie ponoszą odpowiedzialności za zaprezentowane w szkoleniu treści. Działania marek zostały opisane na podstawie publicznych informacji i zaprezentowane wyłącznie jako przykłady dobrych praktyk stosowanych w branży meblarskiej i nie tylko.
Czego się nauczysz
czym różnią się od siebie biznesy rozpoczynające sprzedaż online?
czym charakteryzuje się branża meblarska w e-commerce?
jakie 4 strategie rozwoju najczęściej wybierają sklepy internetowe?
jak wykorzystać strategię Marketplace do wzrostu sprzedaży, jakie są jej wady i zalety?
jak wykorzystać strategię Społeczność do budowy świadomości marki i jak przełożyć ją na wzrost marży i wartości zakupów?
Kurs zawiera
- Lekcje video
- Transkrypcja lekcji i ćwiczeń
Wymagania
- Kurs oparty na lekcjach video. Proszę włączyć dźwięk na swoim urządzeniu.
Grupa docelowa
- Pracownicy firm z branży meblarskiej odpowiedzialni za budowę marki i nadzorowanie tworzenia strategii marketingowej.
Agenda
4 Lekcje20m
Wprowadzenie
Z jakimi wyzwaniami zmagają się właściciele sklepów internetowych i dlaczego, w zależności od wielkości i charakteru biznesu, należy zupełnie inaczej podejść do strategii?
Wstęp1:11
Dobierz jedną z 4 strategii do Twojego biznesu
Najwięksi wykorzystują wszystkie 4. Większość sklepów musi jednak wybrać te, na których się skupi, by sukcesywnie zwiększać sprzedaż.
Marketplace
Z czym wiąże się sprzedawanie mebli na Allegro, Amazonie czy Etsy?
Społeczność
Najlepsza strategia dla produktów wchodzących na rynek.
Instruktor
Paweł Paszkowski
CEO i strateg STRIGOO - agencji doradczej dla e-commerce
CEO i strateg STRIGOO - agencji doradczej dla e-commerce.Od ponad 12 lat związany z marketingiem internetowym. Pracował jako menadżer w największych polskich e-commerce'ach. Swoje doświadczenie zdobywał współpracując i m.in. z takimi markami jak allegro.pl, frisco.pl, bdsklep.pl, koszulkowo.com, ZgodaFC, desportivo.pl, rowerzysta.pl, Forum Media Polska.Wykładowca na kierunku "Marketing Internetowy” i „Manager E-commerce” Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej oraz wielokrotny prelegent na eventach i konferencjach.
Zobacz więcej