Branża

Reprezentuję interesy klienta

Renata Dasek, ekspert e-commerce w branży meblarskiej, właścicielka Akademii Biznesu VORMA

Reprezentuję interesy klienta

Rozmowa z Renatą Dasek, ekspertem e-commerce w branży meblarskiej, właścicielką Akademii Biznesu VORMA, która kompleksowo wspiera podmioty prowadzące sprzedaż mebli w internecie.

Czym zajmuje się Pani firma?

Jako firma spełniamy dwie podstawowe funkcje: doradczą oraz zarządczą. Działamy we wszystkich obszarach związanych ze sprzedażą mebli w internecie. Usprawniamy też procesy wewnątrz firmy, wdrażając nowoczesne narzędzia.

Jak to wygląda od strony klienta?

Współpracujemy zarówno z producentami mebli, importerami jak i salonami. Dzięki dogłębnej znajomości rynku meblowego oraz doświadczeniu w obszarach e-commerce skutecznie zarządzam sklepami internetowymi klientów, świadcząc usługę zewnętrznego e-commerce managera. Piszemy na zlecenie treści copywriterskie (opisy produktów, kategorii, artykuły blogowe, sponsorowane, zajmujemy się pozycjonowaniem oraz prowadzimy profesjonalne działania social media (Facebook i Instagram).

Dlaczego kieruje Pani swoje usługi do firm meblarskich?

Przez ponad 15 lat zarządzałam siecią galerii wnętrz na Dolnym Śląsku, wdrażaliśmy e-sklep i platformę zakupową B2B. Brakowało mi wtedy wsparcia kogoś, kto miałby doświadczenie w e-sprzedaży, ponadto rozumiałby potrzeby branży meblowej. Postanowiłam więc stworzyć firmę, która będzie spełniać taką funkcję. Swoje doświadczenie uzupełniłam wiedzą, kończąc studia MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studia podyplomowe z e-commerce na Akademii Koźmińskiego w Warszawie. Dało mi to solidne podstawy do stworzenia firmy, wspierającej innych we wdrożeniu i zarządzaniu sklepami internetowymi.

Czym wyróżnia się Pani firma na tle konkurencji?

Reprezentuję interesy klienta. Analizuję jego model biznesowy, dobierając odpowiednie narzędzia, od wyboru platformy e-commerce, agencji wdrożeniowej, działań promocyjnych po wybór asortymentu. Staram się uzupełniać kompetencje, których brakuje w zespole klienta. Buduję i szkolę zespół handlowców oraz menedżera. Pracuję na różnych platformach e-commerce i wielu narzędziach. Współpracuję z agencjami wdrożeniowymi, agencjami SEO, SEM i social media.

A co z producentami, którzy sami nie prowadzą sprzedaży mebli?

Firmy, które samodzielnie nie prowadzą sprzedaży mebli przez internet chcą mimo wszystko mieć wpływ na wizerunek swojej marki w sieci, dlatego korzystają z naszych usług.

Renata Dasek, ekspert e-commerce w branży meblarskiej, właścicielka Akademii Biznesu VORMA
Renata Dasek, ekspert e-commerce w branży meblarskiej, właścicielka Akademii Biznesu VORMA

www.vorma.pl