Firmy na targach

Häfele – maksymalna wartość przestrzeni

Hafele - stoisko na targach Interzum 2023 - miesięcznik i portal informacyjny branży meblarskiej biznes.meble.pl

Häfele – maksymalna wartość przestrzeni

Korzystając ze 100-letniego doświadczenia, Häfele prezentuje nowe produkty i projektuje pozytywne doświadczenia użytkowników.

Jubileusz stał się okazją nie tylko do podsumowania przeszłości, ale przede wszystkim okazją do spojrzenia w przyszłość. Zarówno podczas projekcji okolicznościowego filmu, jak i w organizacji firmowego stoiska było widać najważniejsze wartości, jakimi kieruje się firma. Kompleksowość, otwartość, szacunek do potrzeb klienta stały się bazą do realizacji idei maksymalizacji wartości przestrzeni. Dostarczamy rozwiązania. Bardziej niż o pojedynczych produktach myślimy o tym, jak w spójny i zintegrowany sposób mogą służyć użytkownikom. O przestrzeni myślimy w bardzo otwarty sposób – powiedział Michał Kichler, manager ds. doradztwa technicznego i szkoleń Häfele.

Kierunki rozwoju

Ze zlokalizowanego w centrum stoiska podium można było podziwiać nie tylko imponującą liczbę osób odwiedzających targową ekspozycję, ale też poszczególne strefy skoncentrowane na wyzwaniach wynikających ze zróżnicowanego stylu życia. Häfele proponuje rozwiązania podporządkowane użytkownikom tak różnych przestrzeni, jak kuchnia, biuro, kampery. Firmową kreatywność widać w intensywnym rozwoju oświetlenia czy aplikacji integrujących różne funkcje pomieszczenia, a służących wyższej funkcjonalności.

Hafele - stoisko na targach Interzum 2023 - miesięcznik i portal informacyjny branży meblarskiej biznes.meble.pl

O tym, jak mocno Häfele zaangażowało się w tworzenie przyszłości świadczą wszystkie produkty obecne na targowym stoisku, ale szczególnych wrażeń można było doświadczyć w przestrzeni Black Box. Informacji, edukacji i zabawie służyła technologia VR, która przeniosła targowych gości do showroomu w Stuttgarcie. W ten niekonwencjonalny sposób można było poznać niezwykłe możliwości, jak i funkcję oświetlenia. Projekt adresowany jest szczególnie do projektantów i architektów wnętrz, z którymi Häfele współpracuje. Każdy z targowych gości mógł sprawdzić, w jaki sposób oświetlenie liniowe buduje głębię, a oświetlenie horyzontalne pozwala budować strefy pracy lub odpoczynku. Doświadczenia ze światłem warto było pogłębić w części prezentacji dedykowanej oświetleniu. Häfele jest niezwykle wrażliwe, w jaki sposób wpływa ono na nastrój użytkownika, ale też odbiór przestrzeni i materiałów zastosowanych we wnętrzu. Na szczególną uwagę zasłużyło oświetlenie liniowe kreujące optyczny odbiór wnętrza, w tym zróżnicowana temperatura barwowa i kąt padania światła. Jedną z nowości jest też system szynoprzewodów montowany nawierzchniowo. Bardzo szeroką grupę produktową charakteryzuje kompleksowość, modułowość, rozwinięte sterowanie bezprzewodowe i intuicyjna obsługa przez użytkownika finalnego.

Hafele - stoisko na targach Interzum 2023 - miesięcznik i portal informacyjny branży meblarskiej biznes.meble.pl

Skupieni na funkcji

O uważności firmy i reagowaniu na potrzeby rynku świadczą propozycje do rozwijającego się branży carvaningowej. Do kamperów adresowane są lekkie zawiasy do klap, szuflady czy zatrzaski blokujące. Häfele zaproponowało również wyposażenie mebli medycznych i adresowanych do salonów kosmetycznych i klinik. Potrzeby klientów z tych branż spełni linia Matrix Pro Medical.

Hafele - szuflady na stoisku na targach Interzum 2023 - miesięcznik i portal informacyjny branży meblarskiej biznes.meble.pl

Na ekspozycji Häfele można także było poznać innowacyjne podejście do podnośników. Głównym motywem była koncepcja podnośników Free Slim, które będą dostępne pod koniec przyszłego roku. Ich zaletą jest możliwość ukrycia w boku korpusu. Producent może sam zdecydować o sposobie montażu: nawierzchniowym, wpuszczeniu w korpus lub nafrezowaniu od wewnątrz. Zaproponowane rozwiązania są niezwykle estetycznie. Podobnie jest z propozycjami do biur. Dzisiejsze biura to już nie tylko klasyczna przestrzeń z białymi biurkami. Pracodawcy muszą stworzyć warunki, w których pracownicy czują się dobrze – powiedział Michał Kichler. Häfele zaprezentowało biurka podnoszone elektrycznie, zarówno okrągłe, jak też prostokątne. Komfortowym warunkom pracy służyły będą panele akustyczne, dostępne również w wersji wiszącej z oświetleniem marki Nimbus. Estetykę biurową podniesie także nowy system przesuwny Slido F-Line55. To odpowiedź na coraz popularniejsze fronty zlicowane. Tutaj również widać wszechstronność Häfele. Oprócz aspektu wizualnego, firma opracowała optymalizację montażu. Łatwiejszy i tańszy montaż zapewnią łączone odcinki szyny zastępujące długą i trudną w montażu szynę. Koncepcja, która zostanie wdrożona do oferty przyczyni się do uproszczenia montażu i obniżenia kosztów transportu.

Kompleksową ofertę Häfele uzupełniają uchwyty. Dedykowaną na najbliższe 2 lata kolekcję H23 wyróżnia kolorystyka. Widać wzrost zainteresowania starym złotem szczotkowanym. Klasyczną czerń klienci chętnie zamieniają na ciemne kolory np. wykończenia tytanowe, grafity, antracyty. To również zachęta do zabawy materiałami, które w połączeniu z oświetleniem dają bardzo atrakcyjne rezultaty. Kreatywne efekty współpracy Häfele z projektantami można było podziwiać na wystawie przygotowanej specjalnie z okazji 100-lecia firmy. Sylvia Leydecker zaproponowała połączenie organicznych kształtów uchwytów z opływowymi formami z branży automotive. Prace Tilly Goldberg bazują na prostej do utrzymania w czystości ceramice i druku 3D.

www.hafele.pl