Firmy na targach

Zmysł do tkanin

Stoisko Agmamito na targach Meble Polska było otwarte na zwiedzających.

Zmysł do tkanin

Firma Agamamito ma szczególne wyczucie zarówno tkanin, jak i tendencji rynkowych. Ma także odwagę, aby w nieszablonowy, ale czytelny sposób to zakomunikować.

Jak podkreślił Tomasz Siekacz, prezes Agmamito: Firmę tworzą ludzie – fantastyczny zespół osób, które sięgają po więcej. W każdym aspekcie i w każdym detalu. Cały zespół był zaangażowany w przygotowanie największej w historii firmy prezentacji, która miała miejsce na targach Meble Polska. Ekspozycja została przygotowana ze smakiem i dopracowana w szczegółach. Była otwarta na zwiedzających i zachęcała ich do doświadczania przyjemności płynącej z kontaktu z estetycznym światem tkanin Agmamito oraz klimatu, jaki potrafią wykreować. Jak na polskie warunki był to dość innowacyjny pomysł, żeby zaprezentować się na targach Meble Polska a nie Home Decor. Również producenci mebli – nasi partnerzy biznesowi podeszli do tego pomysłu z pozytywnym nastawieniem. Zależało nam, aby pokazać możliwości jakie dają nasze tkaniny, coraz bardziej funkcjonalne i ekologiczne. Jestem zadowolony z targowego konceptu. Myślę, że będziemy go kontynuować w kolejnych latach – powiedział Tomasz Siekacz.

CZYTAJ TAKŻE: Dla lepszego jutra

Wzorniki: kolekcja Excite Me.
Kolekcja „Siła żywiołów” marki Toccare dedykowana jest dla osób, które cenią życie w zgodzie z naturą. Na zdjęciu: kolekcja Excite Me.
Wzorniki: kolekcja Excite Me.
Z nowości marki Toccare firma zaprezentowała linię unikalnych kolekcji tkanin „Siła Żywiołów”, które otulają wnętrze i działają pobudzająco na zmysły. W kolekcjach; Charm Me, Exite Me, Impress Me oraz Find Me, postawiono na siłę natury w kolorystyce kolekcji oraz zrównoważone faktury. Na zdjęciu: kolekcja Impress Me.
Otwarte stoisko w formie Cafe Agmamito na targach Meble Polska 2023
Ekspozycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Pobudzała wyobraźnię w zakresie wykorzystania tkanin Agmamito. Pomogła w tym organizacja stoiska z 4 strefami. Uwagę przyciągała jasna kolorystyka strefy Dzień oraz ciemniejsza gama barw dominująca w strefie Noc. Strefa Design wydobyła szlachetność różu, będącego nawiązaniem do Magenta – Koloru Roku 2023.
Otwarte stoisko w formie Cafe Agmamito na targach Meble Polska 2023
Do przyjemnego doświadczania dotyku zapraszały tkaniny, ale zmysły cieszyła także oferta Cafe Agmamito. Muzyka, smaki i zapachy często towarzyszą nam w codziennym doświadczaniu życia w otoczeniu tekstyliów.
Wzory pościelowe pokazywały jak szerokie możliwości daje współpraca z Agmamito.
Wzory pościelowe pokazywały jak szerokie możliwości daje współpraca z Agmamito. Chętnie rozmawiali o niej architekci odwiedzający stoisko. Firma cały czas pracuje nad wyborem kolorystyki i struktur, o czym niebawem przekonają się również odwiedzający włoskie targi Proposte.
Torebka denim na granatowej kanapie.
Drugie życie produktów – to nie tylko nośny temat ekologiczny, ale również idea, którą wdrożyło Agmamito. Gadżety, takie jak np. koce, budziły zainteresowanie zwiedzających, rozbudzały estetyczną wyobraźnię i pokazywały możliwości wzornicze firmowych tkanin.
Wzorniki Agmamito Meble Polska 2023
Wzorniki mogą wiele powiedzieć o firmie, zwłaszcza jeśli źródłem ich kreatywnej inspiracji jest szpula nici. Ich oglądanie było jedną z najlepszych lekcji o strukturach i właściwościach tkanin marek Agmamito i Toccare. O ekologicznym podejściu firmy świadczą przejrzyście opracowane etykiety powstające z końcówek kolekcji. Zadaniem, jakie stawia sobie Agmamito jest edukacja nie tylko w zakresie właściwości materiałów, ale też roli piękna w naszym domu.