Wizytówka firmy
8 października, 2014 2023-09-08 7:06Wizytówka firmy
![System „Ave” marki Mikomax Smart Office buduje prestiż strefy recepcyjnej poprzez wykorzystanie takich materiałów, jak beton czy marmur.](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/09/system-ave-mikomax-smart-office-miesiecznik-i-portal-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpg)
Wizytówka firmy
Recepcja to miejsce naszego pierwszego kontaktu z daną firmą czy instytucją. Optymalnie zaaranżowana jest miejscem przyjaznym funkcjonalnie i zapewnia pozytywne wrażenia estetyczne.
Strefa recepcji decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie na temat firmy będą mieli goście, w tym klienci, partnerzy czy przyszli pracownicy – podkreśla Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor marki Mikomax Smart Office.
![Ladę recepcyjną „Solio” marki Invest poleca firma Poliński Wyposażenie Miejsca Pracy.](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/09/lada-recepcyjna-solio-invest-polinski-wyposazenie-miejsca-pracy-miesiecznik-i-portal-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpg)
Wiele firm szuka rozwiązań, które nie tylko będą wspierać prestiżowy wizerunek organizacji, ale także pozwolą jej się wyróżnić na tle innych. Stąd na popularności zyskują niestandardowe materiały (np. beton) i oryginalne formy. Drugim ważnym trendem jest zmiana w myśleniu o funkcjonalności tej części biura. Polega ona na priorytetyzacji potrzeb użytkowników – w tym przypadku gości firmy. Rozwiązania recepcyjne powinny m.in. stworzyć możliwość pracy i „podłączenia się” do prądu w czasie oczekiwania na spotkanie, a także pozwalać na zorganizowanie krótkiego spotkania z gościem, najlepiej w wyraźnie wyodrębnionej strefie – dodaje.
![System „VeRo” Fabryki Mebli Biurowych Maro to bogata oferta lad prostokątnych i łukowych, umożliwiająca aranżację zarówno małego sekretariatu, jak i reprezentacyjnej recepcji.](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/09/system-vero-fabryka-mebli-biurowych-maro-miesiecznik-i-portal-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpg)
Jaka firma, taka recepcja
Z obserwacji Beaty Dadas, doradcy ds. sprzedaży w Fabryce Mebli Biurowych Maro, wynika, że obecnie można znaleźć na rynku różne rozwiązania dostosowane do charakteru danej firmy. Dużym zainteresowaniem cieszą się proste, kubistyczne bryły. Charakter, elegancję i design podkreślają zastosowane materiały. Są to laminaty w bogatej kolorystyce i różnorodnym wykończeniu (coraz częściej jest to wysoki połysk). To także różnokolorowe szkło, podświetlenie ledowe czy też chromowane detale – opisuje aktualne trendy.
Również meble recepcyjne wyposażone są w rozwiązania zapewniające szybki dostęp do mediów. Są to m.in. kanały umożliwiające w estetyczny i niemal niewidoczny sposób przeprowadzenie okablowania i różnego rodzaju mediaporty – podsumowuje Beata Dadas.
TEKST: Anna Żamojda
Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 10/2014