Produkty

Wizytówka firmy

System „Ave” marki Mikomax Smart Office buduje prestiż strefy recepcyjnej poprzez wykorzystanie takich materiałów, jak beton czy marmur.

Wizytówka firmy

Recepcja to miejsce naszego pierwszego kontaktu z daną firmą czy instytucją. Optymalnie zaaranżowana jest miejscem przyjaznym funkcjonalnie i zapewnia pozytywne wrażenia estetyczne.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Strefa recepcji decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie na temat firmy będą mieli goście, w tym klienci, partnerzy czy przyszli pracownicy – podkreśla Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor marki Mikomax Smart Office.

Ladę recepcyjną „Solio” marki Invest poleca firma Poliński Wyposażenie Miejsca Pracy.
Ladę recepcyjną „Solio” marki Invest poleca firma Poliński Wyposażenie Miejsca Pracy.

Wiele firm szuka rozwiązań, które nie tylko będą wspierać prestiżowy wizerunek organizacji, ale także pozwolą jej się wyróżnić na tle innych. Stąd na popularności zyskują niestandardowe materiały (np. beton) i oryginalne formy. Drugim ważnym trendem jest zmiana w myśleniu o funkcjonalności tej części biura. Polega ona na priorytetyzacji potrzeb użytkowników – w tym przypadku gości firmy. Rozwiązania recepcyjne powinny m.in. stworzyć możliwość pracy i „podłączenia się” do prądu w czasie oczekiwania na spotkanie, a także pozwalać na zorganizowanie krótkiego spotkania z gościem, najlepiej w wyraźnie wyodrębnionej strefie – dodaje.

System „VeRo” Fabryki Mebli Biurowych Maro to bogata oferta lad prostokątnych i łukowych, umożliwiająca aranżację zarówno małego sekretariatu, jak i reprezentacyjnej recepcji.
System „VeRo” Fabryki Mebli Biurowych Maro to bogata oferta lad prostokątnych i łukowych. Umożliwia aranżację zarówno małego sekretariatu, jak i reprezentacyjnej recepcji. Jego cechą charakterystyczną i nowatorskim rozwiązaniem jest możliwość łączenia dekorów. Nie tylko pod względem kolorów, ale także wykończenia (połysk i mat). Elegancji i prestiżu dodaje systemowi ledowe podświetlenie.

Jaka firma, taka recepcja

Z obserwacji Beaty Dadas, doradcy ds. sprzedaży w Fabryce Mebli Biurowych Maro, wynika, że obecnie można znaleźć na rynku różne rozwiązania dostosowane do charakteru danej firmy. Dużym zainteresowaniem cieszą się proste, kubistyczne bryły. Charakter, elegancję i design podkreślają zastosowane materiały. Są to laminaty w bogatej kolorystyce i różnorodnym wykończeniu (coraz częściej jest to wysoki połysk). To także różnokolorowe szkło, podświetlenie ledowe czy też chromowane detale – opisuje aktualne trendy.

Również meble recepcyjne wyposażone są w rozwiązania zapewniające szybki dostęp do mediów. Są to m.in. kanały umożliwiające w estetyczny i niemal niewidoczny sposób przeprowadzenie okablowania i różnego rodzaju mediaporty – podsumowuje Beata Dadas.

TEKST: Anna Żamojda

Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 10/2014