Newsroom

M.O.W. sygnalizuje optymizm i popyt

M.O.W. 2020. Fot. Materiały prasowe targów M.O.W.

M.O.W. sygnalizuje optymizm i popyt

Grono wystawców wrześniowych targów M.O.W. 2021 stale się powiększa. Obecnie organizatorzy spodziewają się ponad 380 firm z przeszło 30 krajów.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Niemieckie targi M.O.W. są od ponad trzech dekad ważnym rynkiem zaopatrzeniowym dla europejskiej konsumpcji mebli. W dniach 19-23 września 2021 rokuMessezentrum Bad Salzuflen zapewni optymalne warunki do organizacji stacjonarnego spotkania branży meblarskiej, co umożliwi wystawcom i zwiedzającym prowadzenie rozmów i negocjacji biznesowych.

ZOBACZ TAKŻE: M.O.W. – plany na 2021 rok

Zadowalający stan rezerwacji jest jednym z powodów do optymizmu, ale jest nim także rosnący popyt. Organizatorzy zapowiadają też, że program wydarzenia nie będzie pomijał ważnych dla branży kwestii, takich jak cyfryzacja, łańcuchy dostaw, ceny, jak również innowacje w zakresie marketingu i sprzedaży.

Kto znajdzie się w gronie wystawców M.O.W. 2021?

Swój udział w M.O.W. zapowiedziały takie firmy, jak Sven Form, Sakwa, D&N, Puszman, Composad, Forma Ideale i House Nordic. Od wielu lat trzon targów w Bad Salzuflen stanowią: Wiemann, Disselkamp, Staud, IMC, DKK, Munari, Trade Point, MCA, Hela, Wittenbreder, Voss, Pelipal, Puris, Jaka, Fackelmann, Held, Forte, Quadrato, Elfo, Vierhaus, Bodahl, Reality, Duo Collection, Cilek, Haku, M2, ADA, Restyl, Easysofa, Primavera, Exxpo, Jakobsen, Weinrich, Finori, Domo, Libro, IMS, Bali, Sun Garden, Schram, Cinall, Prima, Maja, Wolf, Actona, BHP, Trendteam, Unico, Mäusbacher, Nowy Styl i Euro Diffusion. Ponadto Adova Group będzie reprezentowana przez swoje marki Treca Paris, Simmons i Sleepeezzee, jak również BKS Meubelen, Mirrors & More, Ideastella, Living Furn, Brix, Neofacture, Rivalli, Ragaba, Dolmeb, FIMI, Brafab i Dominari. 

Znane firmy w gronie wystawców – od dużych graczy po debiutantów – gwarantują bezpieczeństwo, niezbędne w obliczu aktualnych zmian na rynku i w gospodarce.

ZOBACZ TAKŻE: Są już skutki braku surowców do produkcji mebli

Targi M.O.W. cieszą się zainteresowaniem jako impreza branżowa i są ważniejsze niż kiedykolwiek – podsumowują swoje rozmowy z przedstawicielami przemysłu i handlu organizatorzy targów Bernd Schäfermeier i Maximilian Richter. – Ponieważ wszystkie obszary życia i wszystkie kanały sprzedaży spotykają się online i offline na naszej imprezie w Bad Salzuflen, a także dlatego, że na porządku dziennym są nadzwyczajne sprawy: pandemia zmieniła rynek. Obecnie nie chodzi tylko o produkty, asortyment i artykuły promocyjne, ale także o szczególne wyzwania, takie jak łańcuchy dostaw, terminy dostaw i ceny. Takie tematy najlepiej omawiać w cztery oczy. M.O.W. jako targi nadają się do tego idealnie. To jest lustro rynku!