Newsroom

M.O.W. – plany na 2021 rok

M.O.W., targi, wrzesień 2021.

M.O.W. – plany na 2021 rok

Oprócz zapraszania nowych wystawców, Bernd Schäfermeier i Andreas Reibchen, którzy są organizatorami targów, zajmują się obecnie innowacjami tematycznymi, nowymi formatami cyfrowymi i networkingiem. Oto plany i pomysły na tegoroczną edycję.

Co czeka wystawców i zwiedzających M.O.W. 2021?

Wydarzenie, które zorganizowano jesienią 2020 roku, było dowodem na to, że targi mogą odbywać się również w czasach pandemii. M.O.W. 2021 ukaże się wszystkim w zupełnie nowym świetle. Organizatorzy wykorzystają wszystkie dostępne środki, by zaprezentować to branżowe wydarzenie w jeszcze bardziej przyszłościowy sposób. Nadrzędnym celem jest zgromadzenie wszystkich ważnych graczy branży meblarskiej w Bad Salzuflen oraz wzbogacenie tego wydarzenia przy pomocy formatów cyfrowych. 

ZOBACZ TAKŻE: Skupiamy się na przyszłości

Nowy pakiet marketingowy dla wystawców

Tradycyjny katalog M.O.W. ustępuje miejsca wirtualnej prezentacji dla wystawców. Każda firma otrzyma własną przestrzeń na M.O.W. Platforma internetowa umożliwi prezentację zdjęć, publikację tekstów i filmów oraz przekazywanie ofert i kontaktów przez cały rok. Firmy będą mogły w każdej chwili aktualizować swoją obecność w sieci. Indeks wystawców i grup produktów stanie się cyfrową książką informacyjną dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się sprzedażą mebli.

Jak dotąd prawie 80% powierzchni Messezentrum Bad Salzuflen zostało zarezerwowane.