Edukacja

Bestseller „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1” znów w sprzedaży

Książka „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1”, której autorem jest Marek Hryniewicki, znów trafiła do sprzedaży.

Bestseller „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1” znów w sprzedaży

Wydawnictwo meble.pl wznowiło kultową w branży meblarskiej książkę autorstwa Marka Hryniewickiego – „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1”.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Tom 1 książki „Wizjonerzy i biznesmeni”, której autorem jest Marek Hryniewicki, to wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Jej premiera miała miejsce w 2015 r., a kilkutysięczny nakład szybko się wyczerpał. Jednak dzisiaj książka ponownie trafia do sprzedaży. Od 21 września obie części branżowego bestsellera „Wizjonerzy i biznesmeni” – tom 1 i tom 2 można kupić za pośrednictwem portalu BIZNES.meble.pl.

„Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1” – bestseller w klasie biznes

Autorem książki „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1”, jest Marek Hryniewicki, redaktor naczelny BIZNES.meble.pl i prezes Wydawnictwa meble.pl. Publikacja zawiera sześć unikalnych wywiadów-rzek, których udzielili właściciele znaczących firm meblarskich w Polsce:

  • Ryszard Balcerkiewicz (Balma, Noti),
  • Jerzy Krzanowski (Grupa Nowy Styl),
  • Marek Liberacki (Libro),
  • Jan Szynaka (Szynaka-Meble),
  • Piotr Voelkel (VOX),
  • Leszek Wójcik (Meble Wójcik).

„Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1” stanowi zapis sześciu osobistych spotkań i rozmów o sukcesach i porażkach, ambicjach i pasjach. Bohaterowie książki opowiadają przede wszystkim o przebiegu swoich karier zawodowych i rozwoju firm. Nie unikają jednak wspomnień z życia prywatnego, co czyni tę publikację branżowym unikatem. Aby zilustrować ich historie w jak najpełniejszym wymiarze, książkę wzbogaciły zdjęcia i dokumenty.

Marek Hryniewicki o książce „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1”

Czas płynie szybko i nieubłaganie. Od wydania książki „Wizjonerzy i biznesmeni” minęło już 8 lat, chociaż wydaje się, jakby to było wczoraj – wspomina Marek Hryniewicki, autor. Kilkutysięczny nakład rozszedł się dość szybko, później książka miała kontynuację w postaci drugiego tomu. Właściwie już o niej zapomniałem, ale przypomnieli mi nasi Czytelnicy. Od jakiegoś czasu coraz silniejsze były bowiem głosy, aby książkę wznowić. I tak, po nitce do kłębka, zdecydowaliśmy o dodruku.

Gdy książka przyjechała do nas z drukarni wróciły wspomnienia. Wspomnienia wielogodzinnych rozmów z wiodącymi postaciami branży meblarskiej, a także wspomnienia z miesięcy pracy nad książką. Bohaterami pierwszego tomu byli: Ryszard Balcerkiewicz, Jerzy Krzanowski, Marek Liberacki, Jan Szynaka, Piotr Voelkel i Leszek Wójcik.

Autor przywołuje jedną z recenzji pierwszego tomu: Warto poczytać o ich wizji świata. O tym, czy biznes dostosowywać do świata, czy kształtować według potrzeb biznesu – pisał w recenzji Robert Gwiazdowski. – Zachowując oczywiście odpowiednie proporcje – to nasi Jobsowie.

Sparafrazuję nieco te słowa i napiszę tak: naszym Stevem Jobsem jest cała branża meblarska. To o niej i dla niej jest ta książka – puentuje Marek Hryniewicki.

Podsumowując, „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1”, której autorem jest Marek Hryniewicki, to:

  • 6 wywiadów-rzek,
  • 432 strony,
  • 210 zdjęć i dokumentów,
  • oprawa twarda.

ZOBACZ TAKŻE: „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 2”

Partnerzy publikacji „Wizjonerzy i biznesmeni cz. 1”:

  • Centrum im. Adama Smitha,
  • Atlas Ward Polska,
  • Homag Polska,
  • Impress Decor Polska,
  • MTM Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie,
  • Międzynarodowe Targi Poznańskie – Meble Polska,
  • Pfleiderer,
  • Schattdecor.