Więcej Black Red White w Internecie
3 sierpnia, 2023 2023-08-03 6:55Więcej Black Red White w Internecie
Jednym z ostatnich działań Black Red White jest integracja sklepu internetowego brw.com.pl z zaawansowanym silnikiem wyszukiwania Luigi’s Box. Nowa wyszukiwarka zapewnia klientom łatwiejsze i bardziej efektywne znalezienie poszukiwanych produktów.
Grupa Black Red White jest wiodącym producentem i dystrybutorem mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich w Polsce. Od ponad 30 lat produkty firmy trafiają do domów i mieszkań zarówno w kraju, jak i za granicą. Obecnie oferta marki jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.
Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stanęła firma, było zapewnienie szerokiej oferty produktowej i poprawa doświadczenia użytkowników. Sklep internetowy o tak różnorodnej ofercie i zróżnicowanych parametrach produktów wymagał wdrożenia zaawansowanego silnika wyszukiwania, który umożliwi potencjalnym konsumentom łatwe odnalezienie pożądanych produktów. Grupa zdecydowała się na integrację z silnikiem Luigi’s Box, aby dostarczyć klientom wygodne i trafne wyniki wyszukiwania. W efekcie przyczyniło się to do podniesienia wartości koszyka zakupowego.
ZOBACZ TAKŻE: Black Red White stawia na własny marketplace
Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w Black Red White, podkreśla znaczenie integracji z nowym silnikiem wyszukiwania. Dzięki silnikowi wyszukiwania Luigi’s Box, użytkownicy mogą szybko otrzymywać wyniki i dopasowane do ich preferencji rekomendacje. W trakcie realizacji tego projektu mogliśmy liczyć na wsparcie, również w obszarze procesów biznesowych, naszego wieloletniego partnera technologicznego Ideo Software – mówi Mariusz Nowak.
Ideo Software specjalizuje się w rozwoju platform e-commerce i integracji systemów. Firma była odpowiedzialna za przeprowadzenie integracji sklepu internetowego Black Red White z silnikiem wyszukiwarki Luigi’s Box. Dzięki ich profesjonalizmowi i wnikliwej analizie oczekiwań klienta, skutecznie przeprowadzono proces integracji, dostosowując silnik wyszukiwania do unikalnych wymagań sklepu internetowego.
Źródło: PAP, Ideo Force