Firmy na targach

Jesienne nowości Wersal

Czarna kanapa PLAZA 3 / Leather Collection z oferty Wersal na targach MOW 2023

Jesienne nowości Wersal

Targi M.O.W. koncentrują się na najlepiej sprzedającym segmencie mebli i skupiają najważniejszych dostawców z branży. Nic więc dziwnego, że na tegorocznej edycji nie mogło zabraknąć Fabryki Mebli Wersal. Producent mebli tapicerowanych zaprezentował jesienne nowości oraz kolekcję topowych modeli w skórach naturalnych. To wszystko mieściło się na ponad 300 m2 stoiska, obok którego nie dało się przejść obojętnie.

To już tradycja, że wystawiamy się na targach w Bad Salzuflen. Nasi główni odbiorcy, to klienci z Europy Zachodniej, m.in. z Niemiec oraz Francji, dlatego targi M.O.W. to idealne miejsce, aby się z nimi spotkać. W tym roku oprócz nowych modeli pokazaliśmy nasze topowe kolekcje w skórzanej odsłonie. Od lat Leather Collection cieszy się popularnością, lecz postanowiliśmy ją wzbogacić o dodatkowe modele, które idealnie wpi­sują się w tę kolekcję oraz obecne trendy w meblach tapicerowanych – mówi Przemysław Kawecki, dyrektor marketingu w firmie Wersal.

W skład Leather Collection wchodzi ponad 30 mebli i aż 60 różnych kolorów skór. Każda z nich została starannie wyselekcjonowana od najlepszych, włoskich dostawców, stąd pewność, że wykonane z nich meble, dobrze pielęgnowane, będą świetnie prezentowały się latami. W przypadku tej kolekcji postawiliśmy na jakość – grubsze i bardziej miękkie skóry, które świetnie prezentują się na meblu. Nasi Klienci są bardzo zadowoleni, że stawiamy na jakość i wyselekcjonowaliśmy do nowej kolekcji właśnie takie rodzaje skór – wyjaśnia Przemysław Kawecki.

Na polskim rynku Fabryka Mebli Wersal jest liderem od lat. Wyróżnia ją wysoka jakość, luksusowy design oraz ponadczasowe formy. Większość modeli jest dostęp­na w trzech wariantach, stąd każdy klient może dobrać mebel do swojej powierzchni użytkowej. Wyróżniamy konfigurację małą, średnią i dużą prawie każdego modelu. To sprawia, że mimo trudności z personalizacją narożnika czy łóżka i tak możemy go dopa­sować do rozmiaru wnętrza. W branży meblarskiej, szczególnie gdy produkujemy na tak wielką skalę, trudno o tworzenie indywidulanych modeli. Mamy na tyle rozbudowaną ofertę, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie – dodaje Przemysław Kawecki.

W bogatej ofercie firmy znajdują się meble do salonów, sypialni, biur i hoteli. Nie zabrakło również specjalnie przygotowanej strefy materacy i topperów. Marka WERNIGHT została stworzona z myślą o rosnących potrzebach naszych klientów. To nasze kolejne osiągnięcie i wraz z kolekcją materacy, topów i poduszek, pragniemy udoskonalić jakość łącząc w sobie wysoką staranność wykonania i niezwykły komfort – tłumaczy Bartłomiej Olejnik, dyrektor ds. zakupów.

Targi to nie tylko miejsce, w którym fabryka ma szansę zaprezentować swoją aktualną kolekcję. To przede wszystkim miejsce spotkań z klientami. Takie wydarzenia stwarzają sprzyjające warunki do zawarcia umów. Kontrahenci mogą zobaczyć na żywo, przetestować i porównać różne modele ze sobą, a także sprawdzić czy dany produkt odpowiada na potrzeby ich Klientów.

Popyt na meble oraz sama popularność produktów marki WERSAL stale rosną, dlatego firma w ostatnim czasie intensywnie stawia na inwestycje, które są nieodłącznym elementem strategii. Fabryka Mebli Wersal jest na ostatnim etapie oddania do użytku kompleksu ekspo­zycji mebli z salami konferencyjnymi oraz restauracją. To będzie zupełnie coś innego. Chcemy, aby nasi klienci mogli zapoznać się z ofertą w miejscu do tego specjalnie stworzonym. Dlatego kilka lat temu powstał plan zbudowania wyjątkowego miejsca na miarę naszych potrzeb. Oficjalne otwarcie zbliża się wielkimi krokami i już na początku 2024 roku będzie dostępne dla wszystkich. Już z tego miejsca zachęcamy wszystkich czytelników do odwiedzenia showroomu. O oficjalnym otwarciu WERSAL będzie informować w swoich social mediach. Tym bardziej zachęcamy do śledzenia i bycia na bieżąco!

CZYTAJ TAKŻE: Targowy sukces w blasku złota