Rankingi

Najnowsze wyniki badań „BIZNES.meble.pl”

657573167

Najnowsze wyniki badań „BIZNES.meble.pl”

2 miesiące badań, w których wzięło udział 1.678 osób, dały odpowiedź na pytanie: jak jest postrzegany BIZNES.meble.pl?

Reklama
visby.pl banner z promocją na łóżko

Według 75,89% ankietowanych miesięcznik BIZNES.meble.pl jest najlepszym czasopismem branży meblarskiej w Polsce. Czego jeszcze dowiedzieliśmy się z wyników przeprowadzonych przez nas w sierpniu i wrześniu br. badań? Jak nas widzą nasi Czytelnicy?

Kto czyta miesięcznik BIZNES.meble.pl?

Blisko jedną trzecią uczestników ankiety (31,25%) stanowili producenci i importerzy mebli. Kolejne grupy to: stolarze i studia meblowe (15,97%), projektanci, architekci i dekoratorzy wnętrz (14,58%), sieci, sklepy i salony meblowe (10,41 %), producenci i importerzy komponentów, akcesoriów oraz oprogramowania do produkcji mebli (9,72%), przedstawiciele edukacji i organizacji branżowych (4,17%), hurtownie materiałów, akcesoriów meblowych i elektronarzędzi oraz sklepy specjalistyczne (3,47%), a także producenci i importerzy maszyn do obróbki drewna i materiałów drewnopochodnych (1,42%).

Grono naszych Czytelników to przede wszystkim właściciele i prezesi firm (38,88%), a także kierownicy i menedżerowie (24,65%). Oprócz nich są to też m.in. dyrektorzy (11,70%), inni specjaliści (10,31%) oraz specjaliści ds. sprzedaży (9,02%).

Czym się zajmują i skąd pochodzą nasi Czytelnicy?

Aż 45,14% Czytelników miesięcznika BIZNES.meble.pl pracuje w firmach zatrudniających do 10 osób. Z kolei 24,31% reprezentuje firmy o zatrudnieniu od 10 do 49 osób, 18,75% – firmy o zatrudnieniu od 50 do 249 osób, a 11,80% – firmy o zatrudnieniu powyżej 250 osób. Najwięcej ankietowanych pochodzi z województw: wielkopolskiego (21,57%), mazowieckie (12,56%) i śląskiego (9,42%). Statystyczny egzemplarz naszego miesięcznika czytają 3,47 osoby.

Najchętniej czytane są publikacje z działu raport (46,53% wskazań, przy czym można było wskazać maksymalnie trzy działy), design (45,83%), wiadomości (41,67%), relacje z targów (38,89%), analizy z działu branża (38,19%), wywiady (32,64%) oraz felietony (19,44%). Jesteśmy cenieni przede wszystkim za aktualność (70,83% wskazań, przy czym można było wskazać maksymalnie trzy powody), profesjonalizm (56,94%), rzetelność (29,86%), opiniotwórczość (23,61%), oryginalność (17,36%) i niezależność (14,58%).

Aż 68,05% respondentów ocenia poziom merytoryczny miesięcznika BIZNES.meble.pl jako wysoki, a 18,07% jako najwyższy na rynku, co stanowi 86,12% pozytywnych opinii. Jeszcze lepiej jesteśmy oceniani pod względem poziomu graficznego i edytorskiego: 72,16% ankietowanych uznało, że prezentujemy wysoki poziom, a 17,28% – najwyższy na rynku (89,44% pozytywnych opinii).

Dla 62,60% ankietowanych miesięcznik BIZNES.meble.pl jest przydatny w codziennej pracy, a dla 18,75% – bardzo przydatny.