Rankingi

Konkurs Samsung The Frame rozstrzygnięty

Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu - nagroda główna: Julia Kilczewska, JK Interiors.

Konkurs Samsung The Frame rozstrzygnięty

Rozstrzygnięty został konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”. 31 lipca poznaliśmy laureatów.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Jury konkursu pod przewodnictwem prof. Jana Sikory miało ciężki orzech do zgryzienia, bowiem na konkurs nadesłano ponad 200. Ostatecznie wybrano zwycięzcę nagrody głównej i trzy wyróżnienia.

Czym jest konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”?

Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu” skierowany jest do studentów, architektów i projektantów, ale i miłośników pięknych wnętrz. Zadaniem uczestników było stworzenie prac koncepcyjnych w formie wizualizacji, ale z wykorzystaniem telewizora The Frame.

Z grona ponad 200 prac jury wybrało 11, aby spośród nich poprzez głosowanie wyłonić laureatów. Jury wskazało zwycięzcę nagrody głównej oraz zdobywców trzech wyróżnień.

Nagroda główna

Główną nagrodą była profesjonalna sesja zdjęciowa wykonaną przez Szymona Brodziaka, a także reklamowa kampania ambasadorska o ogólnopolskim zasięgu. Zdobyła ją Julia Kilczewska z JK Interiors.

Praca konkursowa Pani Julii Kilczewskiej w pełni spełniła nasze oczekiwania jako komisji konkursowej. Jest dziełem niezwykle wysmakowanym stylistycznie, a z drugiej strony na płaszczyźnie funkcjonalnej, prezentuje współczesną wizję salonu. Wartością dodaną jest to, że koncepcja pokazuje wnętrze o charakterze artystycznym, co doskonale wpisuje się w wizje konkursu oraz produktu Samsung The Frame. Telewizor z jednej strony zachowuje swój pierwotny charakter jako urządzenia do oglądania treści, ale z drugiej strony stanowi dopełnienie przestrzeni poprzez prezentację dzieł sztuki – uzasadniał wybór zwycięskiego projektu przewodniczący jury, prof. Jan Sikora podczas webinarium OKK! PR.

Wyróżnienia

Równorzędne wyróżnienia przyznano:

  • Katarzynie Kowalskiej z pracowni Kovvalskiej,
  • Weronice Forteckiej z Fortecka Studio,
  • Łukaszowi Głogowskiem z Głogowscy Studio.
Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu - wyróżnienie: Weronika Fortecka, Fortecka Studio.
Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu – wyróżnienie: Weronika Fortecka, Fortecka Studio.

Przy wyróżnieniu Weroniki Forteckiej werdykt jury uzasadniała arch. Ida Mikołajska z MIKOŁAJSKAstudio. Autorka wyróżnionej pracy pokusiła się o wprowadzenie (z dużym sukcesem) telewizora Samsung The Frame do wnętrza, gdzie dominują obłości, wyraziste faktury, naturalne materiały. Przedstawiony salon jest równocześnie elegancki jak i niewymuszony. Takie przestrzenie zazwyczaj w swojej estetyce nie tolerują jakiejkolwiek widocznej elektroniki. Tu udało się to z powodzeniem – powiedziała.

Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu - wyróżnienie: Katarzyna Kowalska, pracownia Kovvalskiej.
Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu – wyróżnienie: Katarzyna Kowalska, pracownia Kovvalskiej.

Z kolei arch. wnętrz Małgorzata Liebhart z WZ Studio podkreśliła walory kolorystyczne projektu autorstwa Katarzyny Kowalskiej. Wśród głosów jury, oglądając tę pracę, kilka razy padło stwierdzenie, że projekt jest „teatralny”. Ma się wrażenie, że jest to scenografia, a wybrany kadr wzbudza ciekawość, co znajduje się w dalszej części przestrzeni. Przedstawiony projekt zdecydowanie poruszył jury i skłonił do refleksji. Zestawienie rzeźby, sztukaterii oraz telewizora jest intrygujące – mówiła.

Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu - wyróżnienie: Łukasz Głogowski, Głogowscy Studio.
Konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu – wyróżnienie: Łukasz Głogowski, Głogowscy Studio.

Także arch. Jacek Tryc z Jacek Tryc Wnętrza podkreślał walory artystyczne wyróżnionego projekt Łukasza Głogowskiego: Wyróżnienie otrzymuje projekt wnętrza, w którym panuje klimat sprzyjający kontemplacji dzieł sztuki i atmosfera wypoczynku. Osoba, która będzie gościem w tym salonie może się wcale nie zorientować, że umieszczona w centralnym miejscu kompozycji fotografia autorstwa Szymona Brodziaka nie jest odbitką, a cyfrowym obrazem wyświetlonym na ekranie. Taki zabieg jest niezwykle cenny z punktu widzenia promocji sztuki i wyższych wartości.