Produkty

“Moda przemija, styl pozostaje”. INTERPRINT na targach Meble Polska

“Moda przemija, styl pozostaje”. INTERPRINT na targach Meble Polska

Kolejna edycja targów Meble Polska za nami. W tym roku poznańska inicjatywa zgromadziła ponad 14 000 uczestników z 70 państw. Na wydarzeniu nie zabrakło również firmy Interprint, która zaprezentowała się w przestrzeni GARDENcity, proponując nową formułę uczestnictwa poza główną przestrzenią targów, prezentując nowe dekory i wystawę wpisaną w hasło (UN)LIMITED.

Trendy zmieniające się jak w kalejdoskopie to już przeszłość. Nasze spojrzenie na wnętrza ewoluuje – coraz bliżej nam do słów Coco Chanel, że moda przemija, a styl pozostaje. To właśnie styl pozwala nam wyrazić osobowość, zachować aranżacyjną spójność, sprawia, że wnętrza są ponadczasowe. Pogoń za trendami i kopiowanie wnętrz z katalogów nie jest więc ścieżką, którą warto podążać. Interprint na targach Meble Polska zachęcał do twórczych poszukiwań. Do poszukiwań, które doprowadzą do stworzenia własnej definicji tego, co piękne.

Twórcze eksperymenty

Przesuwanie granic, wychodzenie poza utarte aranżacyjne schematy, poszukiwanie własnych rozwiązań, które pozwolą stworzyć przestrzenie przyjazne, oryginalne i przede wszystkim takie, w których po prostu chce się przebywać. Wizyta w strefie inspiracji Interprint miała zachęcać właśnie do takiego podejścia i nowego spojrzenia na prezentowane materiały. Bo kto powiedział, że terazzo sprawdza się tylko na podłodze, a surowości betonu nie można połączyć z ciepłem drewna i zastrzykiem dopaminy w postaci nasyconych kolorów? Tu wszystkie chwyty są dozwolone – a odkrywanie nowych połączeń, zabawa kształtem, formą i fakturą są jak najbardziej mile widziane. Bo styl to nie ślepe podążanie za trendami. To coś więcej – odwaga w wyrażaniu siebie i swoich estetycznych upodobań.

(UN)LIMITED

INTERPRINT po raz kolejny udowodnił, że dzięki rozwojowi technologii i czerpaniu inspiracji z różnych zakątków świata, daje nieograniczone możliwości projektowe w myśl hasła (UN)LIMITED. Aby pokazać, jak wiele możliwości dają dekory, producent stworzył ekspozycję podzieloną na kilka aranżacyjnych stref: elegancką przestrzeń dzienną, przestrzeń publiczną, w której główną rolę odgrywał betonowy akcent połączony śmiało z mocnymi kolorystycznymi punktami i dekorem Greenfield Oak, kuchenną z dekoracyjną zaobloną ścianą pokrytą dekorem Lux nawiązującym do betonu, a także nowoczesny mebel nawiązujący do strefy pracy z dekorem Vevo.

Całość uzupełniały starannie dobrane detale oraz zasłony, które wprowadzały klimat przytulności i domowego ciepła. Uwagę odwiedzających skupiały unikolory zaprezentowane w innowacyjny sposób na okrągłych wzornikach przywodzących na myśl płyty winylowe. Ułatwiały one testowanie zestawień z innymi powierzchniami. Dekory były prezentowane nie tylko na specjalnie wykonanych meblach, ściankach i detalach, ale również na podłodze, dzięki czemu zwiedzający mogli w pełni eksplorować możliwości wykorzystania danego dekoru – także na dużych powierzchniach.

Swoją premierę na targach miała też polipropylenowa folia termoplastyczna Modus Exelle o podwyższonej odporności na uszkodzenia. Nie zabrakło również folii finish Xelio, która łączy w sobie walory wizualne, oddziałując jednocześnie na zmysł dotyku. Pozostała część stoiska została przeznaczona na miejsce spotkań ze stolikami i krzesłami, wzbogaconą o zielone rośliny wyeksponowane na postumentach z dekorami firmy.  Była to przestrzeń, w której można było spotkać się i porozmawiać, a także – odpocząć po targowym maratonie między stoiskami.

Dąb i wiąz w rolach głównych

W sercu wystawy pojawiły się propozycje, które podczas targów zostały zaprezentowane po raz pierwszy.  Subtelny Port Oak to propozycja dla miłośników klasycznej elegancji. Powierzchnia wiernie odwzorowuje szlachetne dębowe drewno o delikatnym usłojeniu, bez widocznych sęków. Dekor był pokazany w czterech wybarwieniach. Kolejna nowość to Ancona – nawiązująca do piękna wiązu. To z kolei dekor, który skupia na sobie uwagę i stanowi wyrazisty aranżacyjny akcent.

Firma nie zapomniała też o miłośnikach kamienia – dekor Niara inspirowany kwarcytem z Brazylii to powierzchnia, która ujmuje dynamicznymi, delikatnymi wzorami i uniwersalnym charakterem. Wśród nowości znalazły się także nawiązujące do dębu dekory Goodwin Oak oraz Rookwood Oak. Wszystkie z nowych powierzchni wpisują się w filozofię Interprint – świetnie prezentują się w duetach z innymi dekorami. Uniwersalne i nienachalne, dają nieograniczone możliwości do stworzenia własnych, eklektycznych projektów.

Więcej: https://www.interprint.com/pl

ZOBACZ TAKŻE: Sky is the limit! Interprint zaprasza na targi Meble Polska