“Moda przemija, styl pozostaje”. INTERPRINT na targach Meble Polska
4 marca, 2024 2024-03-05 13:11“Moda przemija, styl pozostaje”. INTERPRINT na targach Meble Polska
“Moda przemija, styl pozostaje”. INTERPRINT na targach Meble Polska
Kolejna edycja targów Meble Polska za nami. W tym roku poznańska inicjatywa zgromadziła ponad 14 000 uczestników z 70 państw. Na wydarzeniu nie zabrakło również firmy Interprint, która zaprezentowała się w przestrzeni GARDENcity, proponując nową formułę uczestnictwa poza główną przestrzenią targów, prezentując nowe dekory i wystawę wpisaną w hasło (UN)LIMITED.
Trendy zmieniające się jak w kalejdoskopie to już przeszłość. Nasze spojrzenie na wnętrza ewoluuje – coraz bliżej nam do słów Coco Chanel, że moda przemija, a styl pozostaje. To właśnie styl pozwala nam wyrazić osobowość, zachować aranżacyjną spójność, sprawia, że wnętrza są ponadczasowe. Pogoń za trendami i kopiowanie wnętrz z katalogów nie jest więc ścieżką, którą warto podążać. Interprint na targach Meble Polska zachęcał do twórczych poszukiwań. Do poszukiwań, które doprowadzą do stworzenia własnej definicji tego, co piękne.
![Interprint na tragach Meble Polska 2024 - wejście](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/03/interprint-meble-polska-2024-1-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpeg)
![Interprint na tragach Meble Polska 2024 - dekor i kwiaty](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/03/interprint-meble-polska-2024-5-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpeg)
Twórcze eksperymenty
Przesuwanie granic, wychodzenie poza utarte aranżacyjne schematy, poszukiwanie własnych rozwiązań, które pozwolą stworzyć przestrzenie przyjazne, oryginalne i przede wszystkim takie, w których po prostu chce się przebywać. Wizyta w strefie inspiracji Interprint miała zachęcać właśnie do takiego podejścia i nowego spojrzenia na prezentowane materiały. Bo kto powiedział, że terazzo sprawdza się tylko na podłodze, a surowości betonu nie można połączyć z ciepłem drewna i zastrzykiem dopaminy w postaci nasyconych kolorów? Tu wszystkie chwyty są dozwolone – a odkrywanie nowych połączeń, zabawa kształtem, formą i fakturą są jak najbardziej mile widziane. Bo styl to nie ślepe podążanie za trendami. To coś więcej – odwaga w wyrażaniu siebie i swoich estetycznych upodobań.
![Interprint na tragach Meble Polska 2024 - ściana](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/03/interprint-meble-polska-2024-2-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpeg)
![Interprint na tragach Meble Polska 2024 - dekor Greenfield Oak z betonem](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/03/interprint-meble-polska-2024-3-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpeg)
(UN)LIMITED
INTERPRINT po raz kolejny udowodnił, że dzięki rozwojowi technologii i czerpaniu inspiracji z różnych zakątków świata, daje nieograniczone możliwości projektowe w myśl hasła (UN)LIMITED. Aby pokazać, jak wiele możliwości dają dekory, producent stworzył ekspozycję podzieloną na kilka aranżacyjnych stref: elegancką przestrzeń dzienną, przestrzeń publiczną, w której główną rolę odgrywał betonowy akcent połączony śmiało z mocnymi kolorystycznymi punktami i dekorem Greenfield Oak, kuchenną z dekoracyjną zaobloną ścianą pokrytą dekorem Lux nawiązującym do betonu, a także nowoczesny mebel nawiązujący do strefy pracy z dekorem Vevo.
Całość uzupełniały starannie dobrane detale oraz zasłony, które wprowadzały klimat przytulności i domowego ciepła. Uwagę odwiedzających skupiały unikolory zaprezentowane w innowacyjny sposób na okrągłych wzornikach przywodzących na myśl płyty winylowe. Ułatwiały one testowanie zestawień z innymi powierzchniami. Dekory były prezentowane nie tylko na specjalnie wykonanych meblach, ściankach i detalach, ale również na podłodze, dzięki czemu zwiedzający mogli w pełni eksplorować możliwości wykorzystania danego dekoru – także na dużych powierzchniach.
Swoją premierę na targach miała też polipropylenowa folia termoplastyczna Modus Exelle o podwyższonej odporności na uszkodzenia. Nie zabrakło również folii finish Xelio, która łączy w sobie walory wizualne, oddziałując jednocześnie na zmysł dotyku. Pozostała część stoiska została przeznaczona na miejsce spotkań ze stolikami i krzesłami, wzbogaconą o zielone rośliny wyeksponowane na postumentach z dekorami firmy. Była to przestrzeń, w której można było spotkać się i porozmawiać, a także – odpocząć po targowym maratonie między stoiskami.
![Interprint na tragach Meble Polska 2024 - kuchnia](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/03/interprint-meble-polska-2024-4-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpeg)
![Interprint na tragach Meble Polska 2024 - dekory na betonie](https://biznes.meble.pl/wp-content/uploads/2023/03/interprint-meble-polska-2024-6-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl.jpeg)
Dąb i wiąz w rolach głównych
W sercu wystawy pojawiły się propozycje, które podczas targów zostały zaprezentowane po raz pierwszy. Subtelny Port Oak to propozycja dla miłośników klasycznej elegancji. Powierzchnia wiernie odwzorowuje szlachetne dębowe drewno o delikatnym usłojeniu, bez widocznych sęków. Dekor był pokazany w czterech wybarwieniach. Kolejna nowość to Ancona – nawiązująca do piękna wiązu. To z kolei dekor, który skupia na sobie uwagę i stanowi wyrazisty aranżacyjny akcent.
Firma nie zapomniała też o miłośnikach kamienia – dekor Niara inspirowany kwarcytem z Brazylii to powierzchnia, która ujmuje dynamicznymi, delikatnymi wzorami i uniwersalnym charakterem. Wśród nowości znalazły się także nawiązujące do dębu dekory Goodwin Oak oraz Rookwood Oak. Wszystkie z nowych powierzchni wpisują się w filozofię Interprint – świetnie prezentują się w duetach z innymi dekorami. Uniwersalne i nienachalne, dają nieograniczone możliwości do stworzenia własnych, eklektycznych projektów.
Więcej: https://www.interprint.com/pl
ZOBACZ TAKŻE: Sky is the limit! Interprint zaprasza na targi Meble Polska