Festool zmienia zasady gry w branży elektronarzędzi z usługą max 360
25 stycznia, 2024 2024-01-25 11:58Festool zmienia zasady gry w branży elektronarzędzi z usługą max 360
W dynamicznym świecie fachowców, gdzie sprzęt stanowi podstawę codziennych zadań, zużycie elektronarzędzi jest nieuniknione. Regularne serwisowanie i naprawy są kluczowe dla optymalnej wydajności. Związane z nimi koszty mogą być trudne do przewidzenia.
Dlatego tak ważne jest zapewnienie jak najdłuższej ochrony, jaką jest gwarancja. Co jednak dzieje się później? Jak nie przekroczyć całkowitego kosztu narzędzia ponad zyski, które generuje?
Rozwiązaniem jest tu ochrona pogwarancyjna, która zapewni przewidywalne koszty napraw.
MAX 360 Festool – nowy sposób kontrolowania kosztów w biznesie
Od początku stycznia Festool oferuje innowacyjną usługę MAX 360. Wychodząc poza tradycyjny model, usługa zapewnia użytkownikom 3-letnią ochronę po upływie Gwarancji all-inclusive w łatwym do przewidzenia budżecie. Koszt naprawy narzędzia nie przekroczy 360 zł netto. Zapewnia to bezpieczeństwo finansowe oraz wydłużenie utrzymania narzędzi w pełnej sprawności. Dzięki temu użytkownicy narzędzi Festool otrzymują nawet 6 lat kompleksowego wsparcia.
Jedynym warunkiem skorzystania z MAX 360 jest zarejestrowanie narzędzia do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od daty zakupu Po upływie trzech lat od tego czasu zaczyna obowiązywać usługa MAX 360 na kolejne 3 lata.
Korzyści dla nowych i zakupionych wcześniej narzędzi
Festool nie zapomniał również o klientach, którzy kupili narzędzia wcześniej, nawet te, których okres gwarancyjny już minął. Wszyscy, którym od momentu wygaśnięcia Gwarancji all-inclusive na narzędzie nie upłynęły 3 lata mogą teraz skorzystać z programu MAX 360. Oznacza to, że jeśli narzędzie zostało zakupione i zarejestrowane w kwietniu 2018 r., a Gwarancja zakończyła się w kwietniu 2021 r., wciąż można skorzystać z usługi MAX 360 do kwietnia 2024 r. Do tego czasu opłata za serwis i każdą naprawę nie przekroczy 360 zł netto.
MAX 360 Festool: Profesjonalna opieka nad twoim narzędziem upływie trzech lat
Aby skorzystać z usługi MAX 360, wystarczy zlecić naprawę online poprzez konto MyFestool. Należy pamiętać, że usługa jest dostępna tylko na terenie Polski i może być ograniczona czasowo, warto więc skorzystać z niej jak najszybciej.
Wartość dla dystrybutorów
Dzięki ofercie MAX 360 dystrybutorzy dają klientom pewność, że inwestycja w narzędzia marki Festool to nie tylko zakup, ale również długoletnia opieka i wsparcie.
ZOBACZ TAKŻE: Serwis Festool – bezpłatny pakiet usług dla wszystkich klientów, w ramach Gwarancji all-inclusive