ZOW 2022 – analogowe targi dostawców
31 maja, 2021 2023-02-11 21:12ZOW 2022 – analogowe targi dostawców
Jakie zmiany dla branży meblarskiej i sektora wyposażenia wnętrz przyniosą trzecie targi dostawców ZOW, która odbędzie się pod kierownictwem Koelnmesse w dniach 8-10 lutego 2022 r.?
Przedstawiciele organizatora – Koelnmesse oraz gospodarza imprezy – Messe Ostwestfalen podkreślają znaczenie ZOW dla branży meblarskiej. Przyznają oni, że koronawirus nadal wpływa na aktywność gospodarczą, jednak ich zdaniem w perspektywie 2022 roku sytuacja będzie stopniowo się polepszać. Perspektywa ta jest szczególnie atrakcyjna dla platform biznesowych, takich jak targi dostawców ZOW, które zostały poddane długiej przymusowej przerwie, często musiały zostać przesunięte na inny termin lub próbowały wspierać cykle innowacji jako wydarzenia hybrydowe lub równie często jako czysto wirtualne.
Kolejne targi dostawców ZOW w lutym 2022 roku będą zatem jednymi z pierwszych, które ponownie umożliwią interakcję w cztery oczy, co uczyni je najważniejszym wydarzeniem B2B w branży meblarskiej. Targi pełne odnowionych kontaktów, osobistych rozmów twarzą w twarz, komunikacji i prezentacji wielu nowości firm dostawczych – niektóre z nich z dużym opóźnieniem.
ZOW – kluczowe targi dostawców w Europie
ZOW, jako sieć komunikacyjna i warsztat twórczy dla dostawców przemysłu meblarskiego, a także jako targi dostawców, na których dokonuje się zamówień, znajdują się w samym sercu niemieckiego przemysłu meblarskiego. Już ze względu na samą bliskość geograficzną, dla dużej części firm działających w niemieckim przemyśle meblarskim, a w szczególności w branży kuchennej, ma to strategiczne znaczenie dla ich cykli innowacji produktowych. To sprawia, że ZOW jest jedną z najważniejszych platform biznesowych – nie tylko dla Niemiec, ale także dla całej Europy Środkowej.
Pod kierownictwem Koelnmesse, impreza ta w ostatnim czasie znacznie udoskonaliła swój profil jako targi dla dostawcow-profesjonalistów. Wprowadzając nowe podejście koncepcyjne, w którym networking i komunikacja mają taki sam status jak prezentacja nowości produktowych, Koelnmesse przywróciło ZOW uwagę na czynniki leżące u podstaw sukcesów organizatora targów w Kolonii. Jako impreza wystawiennicza i miejsce spotkań, gdzie zwiedzający mogą bezpośrednio zapoznać się z produktami i wypróbować je, ZOW jest idealnym miejscem do rozmów pomiędzy dostawcami i klientami jak równy z równym – miejscem, gdzie wspólnie opracowywane są nowe potencjalne rozwiązania lub istniejące już rozwiązania przechodzą na wyższy poziom, a przede wszystkim gdzie zapełniają się formularze zamówień.
Jakie będą targi ZOW w 2022 roku?
W przyszłym roku zasadnicza koncepcja targów zostanie zachowana, ale niektóre aspekty zostaną znacznie rozwinięte. Jeśli chcemy być przygotowani na przyszłość, musimy mieć też odwagę do zmian. Dlatego otwieramy ZOW na indywidualną zabudowę stoisk, a także usuwamy limit powierzchni stoiska pod pewnymi warunkami” – mówi Maik Fischer, dyrektor ZOW na Koelnmesse.
Niko Ott (Ott-Design) i Andreas Bielefeld, których wieloletnie doświadczenie obejmuje wysokie stanowiska w Steinhoff i Nobilia, będą wspierać organizatorów ZOW 2022 – w całej branży, a zwłaszcza poprzez swoją lokalną obecność w Ostwestfalen-Lippe. Dzięki swojej sprawdzonej wiedzy branżowej i sieci kontaktów, pomogą przyciągnąć nowych wystawców na ZOW 2022. Obrócimy obecną sytuację na naszą korzyść. Brak fizycznych targów w naszym segmencie przez dwa lata stworzył ogromną potrzebę działania. Targi ZOW 2022 będą pierwszą okazją do rozładowania tej presji poprzez prezentację nowych produktów i intensywne rozmowy biznesowe – przekonuje Andreas Bielefeld.
Jako część globalnej rodziny targów, ZOW będzie również korzystać w nadchodzących latach z silnej sieci oraz pozytywnych i bliskich relacji z wystawcami i odwiedzającymi. Koelnmesse i Messe Ostwestfalen są więc przekonane, że ZOW 2022 zaprezentuje nie tylko znanych liderów rynku, ale także wielu ukrytych mistrzów i start-upy z zaskakującymi koncepcjami. Pod względem merytorycznym impreza biznesowa koncentruje się na tematach dotyczących branży meblarskiej i dostawców: cyfryzacji i inteligentnym życiu, zrównoważonym rozwoju, środowisku i klimacie, higienie, jakości powietrza i wody, mobilności i logistyce, jak również na utrzymującym się trendzie do łączenia przestrzeni wewnętrznych w coraz bardziej zurbanizowanym świecie.