Newsroom

Włoskie firmy wznawiają produkcję

28 kwietnia włoskie firmy otrzymały bowiem zgodę na ponowne otwarcie zakładów produkcyjnych.

Włoskie firmy wznawiają produkcję

28 kwietnia to ważny dzień nie tylko dla Włochów, ale dla meblarstwa na całym świecie. Włoskie firmy otrzymały bowiem zgodę na ponowne otwarcie zakładów produkcyjnych.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Jak poinformowała marka Moroso, wreszcie sytuacja we Włoszech poprawia się i firma jest gotowa, by wrócić do działania, z większą pasją i zaangażowaniem niż kiedykolwiek wcześniej. Z komunikatu wynika, że producent zacznie ponownie otwierać swoje fabryki od 28 kwietnia, w pełnej zgodności ze wszystkimi normami i przepisami, mającymi na celu zachowanie i ochronę zdrowia oraz bezpieczeństwa naszych pracowników.

Ciężko pracowaliśmy w ciągu ostatnich tygodni, aby dostosować i wzmocnić wszystkie środki bezpieczeństwa i higieny, które już obowiązują w naszej fabryce i centrali. Z przyjemnością informujemy, że od jutra będziemy mogli ponownie rozpocząć produkcję, a usługi logistyczne i magazynowe będą w pełni funkcjonalne od poniedziałku 4 maja 2020 r. – można przeczytać w  oświadczeniu wydanym 27 kwietnia przez Moroso.

Na razie wszystkie pozostałe działy, w tym obsługa klienta, biura handlowe i marketingowe, będą nadal dostępne za pośrednictwem smartworkingu.

Fabryki wracają do pracy na mocy dekretu „Fase 2”, ogłoszonego przez Giuseppe Conte, premiera Włoch. Zgodnie z wydanym 26 kwietnia postanowieniem, ponowne otwarcie swoich zakładów w Novedrate i Caldogno ogłosiły 27 kwietnia firmy B&B Italia i Arclinea. Grupa B& B Italia poinformowała, że produkcja będzie aktywna od 28 kwietnia, obok działań sprzedażowych, marketingowych i komunikacyjnych, które działały za pośrednictwem smartworkingu od początku blokady. Firmy wdrożyły wszystkie protokoły bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: procedury dezynfekcji pomieszczeń, dostawy środków dezynfekujących do każdej lokalizacji i zapewnią pracownikom dystans oraz bezpieczny powrót do domów.

Pozostaje wierzyć, że marki reprezentujące jakość Made in Italy – zdolność do wprowadzania innowacji, łączenia umiejętności przemysłowych i manualnych, znajdowania piękna w formie, w połączeniu z niezwykłym zaangażowaniem pracowników, którzy są prawdziwą siłą włoskich fabryk – wiedzą jak sobie poradzić z tym globalnym kryzysem.