Newsroom

Warsaw Home Shop startuje w marcu

1370562731

Warsaw Home Shop startuje w marcu

Od 2016 r. w targach w Nadarzynie wzięło udział 2,5 tys. firm, a odwiedziło je ponad 250 tys. osób. Kolejny krok w rozwoju to uruchomienie platformy sprzedażowej Warsaw Home Shop.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Targi Warsaw Home & Contract w ciągu czterech lat wyrobiły sobie markę na międzynarodowej arenie wystawienniczej. Podążając za światowymi trendami i rozwojem branży e-commerce organizatorzy postanowili postawić kolejny, ważny krok w rozwoju marki – w marcu rusza platforma sprzedażowa Warsaw Home Shop.

Sklep, nad którym trwają intensywne prace, będzie, podobnie jak targi Warsaw Home & Contract, miejscem dla miłośników dobrego designu. Tym razem jednak przeniosą się oni do świata online, mając możliwość nieograniczonego przeglądania i komponowania aranżacji wnętrz. Dzięki temu nasi wystawcy zyskają dodatkowy kanał sprzedaży dla swoich produktów, a klienci gwarancję jakości i autentyczności – informują organizatorzy Warsaw Home & Contract i pomysłodawcy platformy sprzedażowej Warsaw Home Shop.

Wśród asortymentu sklepu znajdzie się dobrze znana z targów kategoria selected design, wzbogacona o projekty i wzory młodych, aspirujących projektantów. Co więcej, Warsaw Home Shop nie zamyka drogi producentom, których do tej pory nie było w gronie wystawców Warsaw Home & Contract. Oni również są zaproszeni do współpracy.

Oferta sklepu skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Poza selected design, wśród głównych kategorii są meble, kuchnia, dekoracje, oświetlenie oraz materiały wykończeniowe.

Premiera sklepu już w marcu. Wkrótce uruchomiony zostanie panel dla dostawców, za pomocą którego stworzą oni swoje konta i będą mogli dodawać produkty wraz z opisami i zdjęciami.