Newsroom

Trwa edycja specjalna Meble Polska

668852857

Trwa edycja specjalna Meble Polska

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Platforma jest dostępna dla uczestników już od 3 tygodni. W tym czasie kupcy mogli przeglądać profile wystawców i umawiać się z nimi na spotkania, które odbędą się w tym tygodniu. Jak poinformowali organizatorzy, w poniedziałek popołudniu w systemie zaplanowanych było ponad 1500 spotkań. Wydarzenie potrwa do 28 maja.

Biznesowe rozmowy online branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz 

Wśród wystawców są między innymi tak znane marki rynku meblowego, jak: Meble Wójcik, Gala Colllezione, Wajnert, Idźczak Meble, Befame, Taranko, Calitan, FDM, Halmar, MC Akcent czy Grupa Poldem. Poza polskimi producentami swoją ofertę prezentują także firmy z Białorusi, Danii,  Niemiec, Rumunii, Stanów Zjednoczonych, Turcji i Ukrainy. Uczestnictwo w wydarzeniu potwierdzili również znani gracze międzynarodowego handlu meblami jak: Ashley, Wayfair czy XXXLutz.

Oprócz producentów mebli w wydarzeniu w charakterze wystawców uczestniczą także firmy oferujące artykuły wyposażenia wnętrz, oświetlenie i tkaniny. Jeszcze bardziej międzynarodowe jest grono odwiedzających. Są wśród nich handlowcy między innymi z takich krajów, jak: Arabia Saudyjska, Austria, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Czechy,  Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hong Kong, Indie, Indonezja, Irlandia, Izrael, Kanada, Katar, Litwa, Łotwa, Kazachstan, Kenia, Meksyk, Mołdawia, Mongolia, Niemcy, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwecja, Tunezja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Prelekcje na wirtualnej scenie

Biznesowym spotkaniom online przedstawicieli branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz towarzyszy bogaty program wydarzeń. Wszystko odbywa się na wirtualnej scenie. W ciągu czterech dni wystąpi na niej blisko 30 prelegentów z Polski i zagranicy. Prelekcje i dyskusje każdego dnia koncentrować będą się na odmiennej tematyce.

ZOBACZ TAKŻE: Meble Polska 2021 – co w programie?

Pierwszego dnia program skierowany był wyłącznie do polskich handlowców. Wydarzenie zainaugurował cykl prelekcji Jerzego Osiki, podczas których można było się dowiedzieć między innymi, jak nowa rzeczywistość wpłynęła na zmiany w stylu życia konsumentów i ich potrzeby związane z zakupem mebli i innych artykułów wyposażenia wnętrz, jak dopasować ofertę sklepu do nowych oczekiwań klientów.

Drugiego dnia eksperci przyjrzą się wpływowi, jaki pandemia wywarła na polski rynek. Trzeci dzień przeznaczony jest przede wszystkim dla eksporterów oraz firm, które planują podboje nowych, zagranicznych rynków. Tematyka eksportowa kontynuowana będzie także czwartego dnia. Tego dnia scenę przejmują w całości eksperci Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu PAIH, którzy zaprezentują perspektywiczne rynki eksportowe (amerykański, arabski, europejski, kanadyjski i kolumbijski) oraz przedstawią ABC eksportu, czyli informacje, jak stawiać pierwsze kroki w eksporcie.