Newsroom

Targi meblowe M.O.W. z nową strukturą wystawców

Targi meblowe M.O.W. 2024 już we wrześniu.

Targi meblowe M.O.W. z nową strukturą wystawców

Nowoczesny styl życia, meble do samodzielnego montażu i znane firmy z branży łazienkowej – tak będzie wyglądała hala 12 – jeden z głównych punktów M.O.W. 2024.

Reklama
Banner 750x100 px targi CIFF 2024

Już we wrześniu tego roku hala 12 zostanie poszerzona o nowych wystawców. Zaprezentują się oni na powiększonej powierzchni. Tym samym hala 12 to kolejne istotne miejsce dla tego ważnego sektora asortymentowego. Organizator zapewnia, że warto je uwzględnić wybierając się na targi meblowe M.O.W.: Należy o tym pamiętać podczas planowania wizyty!

Jubileuszowa edycja już we wrześniu

M.O.W. przyspiesza i promuje nowoczesny styl życia i szybkie przemieszczanie się, przyznając temu nowemu sektorowi asortymentu więcej miejsca. Podczas jubileuszowej edycji – od 22 do 26 września 2024 r. – w Bad Salzuflen pojawią się nowi wystawcy. Co to oznacza? Ze skutkiem natychmiastowym hala 12 staje się kolejnym ważnym punktem dla nowoczesnego stylu życia i mebli do samodzielnego montażu.

Na M.O.W., oprócz znanych wystawców łazienkowych, takich jak Puris, Astor, Deftrans, Spa Ambiente i Savini Due, zaprezentują się firmy takie, jak Inter Link (z dodatkową powierzchnią), Jutzler, Lindaro (MCA), Tradepoint, Jela, Forma Ideale, Webed, Lalee, Metallbude, Stolarz, Held i Fit. Ponadto w hali 19 znajdą się sprawdzeni wystawcy z branży, tacy jak Quadrato, DC, M2, Interhandel, Tvilum, Finori i FMD. Następnie hale 20/21 zaproszą gości na pokaz szerokiej gamy mebli tapicerowanych we wszystkich przedziałach cenowych.

Targi meblowe M.O.W. – ważne hale i wystawcy

Hale 22 i 23 pozostaną centrum nowoczesnego stylu życia i samodzielnego montażu z wystawcami takimi jak Sungarden, Done, Signal, Fores, Manjana, Composad, Unique, Wolf, House Nordic, Concept, NEM, Mäusbacher i Trendteam. Nie można również zapomnieć o halach 1+9 i 10/11 z ważnymi dostawcami, takimi jak Wimex, Xonox, LC, IMV, Wójcik, Hela, MCA i Forte.

ZOBACZ TAKŻE: M.O.W. – szanse dla wszystkich kanałów sprzedaży mebli

To wszystko oznacza to, że już we wrześniu wystawcy znajdą jedną z najbardziej wyjątkowych platform prezentacyjnych w Europie. Szeroka gama produktów i zmiany, które zachodzą na rynku sprawiają, że wizyta na M.O.W. jest konieczna. To pozwala Messzentrum Bad Salzuflen stać się miejscem, w którym należy być jesienią. Oprócz produktów i zamówień M.O.W. oferuje impulsy, informacje, inspiracje, wymianę i tworzenie sieci kontaktów dla sektora meblarskiego. W roku jubileuszowym organizator spodziewa się łącznie ponad 450 wystawców z około 40 krajów. A już teraz odwiedzający mogą łatwo i wygodnie zarejestrować się online na stronie targów M.O.W.