Newsroom

M.O.W. – szanse dla wszystkich kanałów sprzedaży mebli

Messezentrum Bad Salzuflen - targi M.O.W.

M.O.W. – szanse dla wszystkich kanałów sprzedaży mebli

Na branżę wpływają obecnie różne czynniki, z których wielu nie można bezpośrednio kontrolować. Można jednak kształtować własne zaangażowanie. Pełny potencjał możliwości branża pokaże w Messezentrum Bad Salzuflen od 22 do 26 września 2024.

W 40. roku istnienia targów M.O.W. wystawcy zaprezentują się ofensywnie i optymistycznie. Zrobią wszystko, by zwiększyć konsumpcję mebli, dzięki odpowiednim ofertom i skutecznym instrumentom. Oprócz stałych dostawców w Messezentrum Bad Salzuflen pojawi się wielu nowych wystawców, którzy są skoncentrowani przede wszystkim na osiągnięciu wzrostu sprzedaży.

W dniach 22-26 września M.O.W. zapewni pozytywne impulsy dla niemieckiej i europejskiej konsumpcji mebli. Dzięki właściwym produktom, asortymentowi zwiększającemu sprzedaż i odpowiednim koncepcjom prezentacji, wystawcy z determinacją wkroczą w jesienny, targowy sezon. Jedno jest pewne: tylko wspólnymi siłami przemysł i handel mogą zwiększyć krajową i międzynarodową konsumpcję. Aby zapewnić ścisłą komunikację, M.O.W., jako centralna europejska platforma dla wszystkich formatów sprzedaży stacjonarnej i internetowej, oferuje odpowiednie ramy do realizacji tego celu. Co więcej: wrześniowe targi w w Messezentrum Bad Salzuflen mogą się przyczynić do sukcesu biznesowego w latach 2024/25.

Dzięki swojej unikalnej koncepcji – koncentracji na branży meblarskiej zorientowanej na konsumpcję – M.O.W. spełnia swoją podstawową misję ciągłego i niezawodnego łączenia każdego klienta z odpowiednim dostawcą i ofertami. Targi są nieodzownym miejscem spotkań branży meblarskiej. Dlatego M.O.W. – nawet w 40. roku swojego istnienia – może pochwalić się najwyższej klasy klientami, w tym stałymi wystawcami, jak również nowymi.

Nowi wystawcy w Messezentrum Bad Salzuflen

Szef targów – Bernd Schäfermeier i kierownik projektu – Maximilian Richter nie mogą się doczekać, by uchylić rąbka tajemnicy na temat jubileuszu. W halach 1-6 pojawią się nowe firmy, takie jak ARC, Collection C, Gwinner, Hasena, Hilding Anders, Masterlight, Sonorous i Wendre. Hale 10/11 zmienią się dzięki ulepszonej prezentacji IMV, LC, MCA i Meble Wójcik. W hali 12 nowymi wystawcami będą Jutzler i Mondaro – z MCA.

Gutekunst, HQ Leimholzprofi i Tvilum wzbogacą swoją ofertę w hali 19. Natomiast hale 20-23 uzupełnią tak znane i silne firmy, jak Atlantic Home, DFM, Divadivani, Kuka, Montel, Signal i Thuka. W ich przypadku należy spodziewać się wielu nowych produktów, które mogą i powinny szczególnie zwiększyć konsumpcję.

ZOBACZ TAKŻE: 40 lat M.O.W. – początek roku jubileuszowego

W tegorocznej koncepcji targów organizatorzy przywiązują dużą wagę do ulepszonego układu i struktury hali. Równie ważne są: stale rosnąca jakość wystawców oraz rozwój oferty i asortymentu.

Jesteśmy pewni, że możemy zapewnić wszystkim kanałom dystrybucji mebli odpowiednią ofertę i skuteczne narzędzia do agresywnego i efektywnego kształtowania ich sukcesu biznesowego – mówi Bernd Schäfermeier.

Najważniejsze informacje o targach M.O.W. 2024

  • Data: od 22 do 26 września 2024 roku.
  • Godziny otwarcia: od niedzieli do środy od 9:00 do 18:00, w czwartek od 9:00 do 16:00.
  • Miejsce: Messezentrum Bad Salzuflen, 17 hal, 85 tys. m2 powierzchni wystawienniczej.
  • Dojazd do centralnego parkingu: Heerserheider Str. 2, D-32107 Bad Salzuflen.
  • Wstęp, parking, WLAN, catering w restauracjach wystawowych i transport między halami: bezpłatne.
  • Impreza z okazji 40-lecia M.O.W.: 24 września między halami 19/20 od godziny 18:00.
  • Wstęp: tylko dla profesjonalnych zwiedzających.