Newsroom

Studio IKEA w Wola Park w nowej odsłonie

Studio planowania i zamówień IKEA w Centrum Handlowym Wola Park.

Studio IKEA w Wola Park w nowej odsłonie

1 sierpnia w warszawskim Centrum Handlowym Wola Park IKEA otworzyła Studio planowania i zamówień.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Dotychczasowe Studio planowania w CH Wola Park powróciło w nowej odsłonie jako Studio planowania i zamówień IKEA. Obecnie ma powierzchnię blisko 250 m2, co oznacza, że jest największym ze wszystkich 8 studiów w Polsce. W obiekcie IKEA pokazuje nowe rozwiązania przykładowych aranżacji mebli kuchennych z serii Metod i systemu do zabudowy szaf Pax. Inspiracje oraz pomysły można czerpać także z dostępnych wzorników blatów, frontów i akcesoriów, co pozwoli na jeszcze większy wybór. Da również możliwość doboru spersonalizowanych rozwiązań.

W naszej codziennej pracy dążymy przede wszystkim do poszukiwania rozwiązań, które sprawią, że życie naszych klientów będzie łatwiejsze. Ta wartość towarzyszyła nam również wtedy, kiedy zdecydowaliśmy się na przebudowę dotychczasowego Studia Planowania i Punktu Odbioru Zamówień IKEA w Centrum Handlowym Wola Park. Nowo otwarte studio to zupełnie nowy format.  Różnice z pewnością zauważą też nasi stali klienci, którym od lat towarzyszymy podczas projektowania ich wymarzonych wnętrz mieszkań i domów. Studio to przede wszystkim nasza odpowiedź na potrzeby kupujących, którzy na miejscu chcą mieć dostęp do szerokiej  gamy  produktów i rozwiązań, inspirować się nimi oraz mieć zapewnioną fachową pomoc oraz doradztwo projektantów IKEA – mówi Michał Kowalczyk, Kierownik Studia planowania i zamówień IKEA w Centrum Handlowym Wola Park.

Studio IKEA w Wola Park z potencjałem

Cieszymy się, że w Centrum Handlowym Wola Park otwarto odnowiony punkt Studia Planowania i Zamówień IKEA. Inwestycja w lokal znajdujący się w naszym kompleksie handlowym jest dowodem na to, że globalna marka, jaką jest IKEA, widzi u nas duży potencjał. Dzielnice Wola i Bemowo od kilku lat bardzo dynamicznie się rozwijają, a wraz z nową infrastrukturą budowlaną i komunikacyjną, odwiedza nas coraz więcej klientów. Obserwujemy wzrost odwiedzających na poziomie 21% w skali roku, zwłaszcza po otwarciu nowej stacji metra – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

W naszym centrum nieustannie rozwijamy ofertę i staramy się dostosować do zmieniających potrzeb i oczekiwań klientów. Dlatego nie zatrzymujemy się i będziemy nadal ambitnie realizować naszą misję tworzenia przyjaznego miejsca spotkań – dodaje.

Studia Planowania IKEA to teraz Studia planowania i zamówień

Studia Planowania IKEA wprowadziła w ramach testu jesienią 2021 roku. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, dlatego firma zdecydowała się na wprowadzenie konceptu na stałe do portfolio swoich usług. Nowy koncept funkcjonuje nazwą Studio planowania i zamówień IKEA. Studia to miejsca, w których IKEA wraz z projektantami marki oferuje klientom wsparcie w planowaniu ich wymarzonych, domowych przestrzeni. Klienci otrzymują w nich wiedzę i inspirację na temat wyposażenia wnętrz, a wszystko w przystępnej cenie i w łatwo dostępnych lokalizacjach.

ZOBACZ TAKŻE: IKEA otwiera punkty w 8 miastach

Naszym celem jest nieustanne zwiększanie dostępności IKEA dla naszych klientów. Jednym ze sposobów jest dalszy rozwój środowiska omnikanałowego. Wprowadzamy nowe formaty, ale jednocześnie inwestujemy w nasze sklepy i dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Przykładem jest obecnie realizowana przebudowa hali targowej w naszym sklepie na warszawskim Targówku. Rozwijamy także nasze kanały cyfrowe, takie jak strona www, Aplikacja Mobilna IKEA, czy nowe usługi zdalne. Inwestujemy w nową infrastrukturę logistyczno-magazynową, by zwiększać dostępność naszej oferty dla klientów w całym kraju. Równocześnie zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami oraz możliwość korzystania z ich doświadczenia oraz obszernej wiedzy w zakresie urządzania wnętrz. Tym bardziej cieszymy się, że oddajmy Państwu wyjątkowe miejsce na mapie IKEA – mówi Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce.

Chcemy być bliżej ludzi, zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów. Dlatego szanse naszego rozwoju widzimy w omnikanałowości, przystępnych cenach oraz pracownikach, którzy są sercem biznesu IKEA – podsumowuje.