Newsroom

Sieć sklepów Agata obniża ceny i nie zwalnia tempa

Sieć sklepów Agata obniża ceny.

Sieć sklepów Agata obniża ceny i nie zwalnia tempa

Mimo inflacji – jedna z największych sieci meblowych w kraju – Agata – stosuje politykę stabilizacji cen i oferuje Polakom tysiące tańszych mebli i dodatków. Firma poinformowała też o planowanych na 2024 r. inwestycjach.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Agata powołuje się na raport dotyczący wskaźnika cen mebli, który przygotowało B+R Studio Tomasz Wiktorski. Publikacja obrazuje zmiany cen na polskim rynku meblarskim i porównuje je w różnych sieciach meblowych. Sieć sklepów Agata w listopadzie 2023 r. obniżyła ceny w porównaniu do miesiąca wcześniejszego. Obniżki sięgające prawie 20% dotyczą różnych produktów – sof, narożników, stołów, łóżek, materacy i innych [1].

Gdy na rynku widać wszechobecny, znaczący wzrost cen, Agata nie tylko zachowuje stabilizację cenową, co zmniejsza ceny mebli i dodatków, co można zaobserwować zestawiając ceny wybranych produktów – poinformowała ostatniego dnia stycznia sieć Agata.

Agata prezentuje wachlarz możliwości

Agata obok zachowanej stabilizacji cenowej w 2023 roku wprowadziła także nową i pojemną ofertę „Zobacz jak tanio”. Tym samym sieć na stałe obniżyła ceny wielu popularnych produktów wyposażenia wnętrz. Wśród produktów objętych tą akcją są: sofy, narożniki, stoły, krzesła, tekstylia i dekoracje, akcesoria kuchenne i jadalniane, stoły, krzesła, meble do sypialni, pokoju dziecięcego czy młodzieżowego, akcesoria łazienkowe i inne.

Mimo inflacji Agata obniża ceny wielu mebli i dodatków w różnych stylach, pokazując, że klienci mają wybór produktów na każdą kieszeń. Cyklicznie sieć stara się oferować Polakom promocje, gazetki sezonowe czy raty 0%. Jak podkreśla Agata, pomaga to klientom sfinalizować rozpoczęte remonty i daje im szansę na realizację planów związanych z urządzaniem swoich mieszkań i domów.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Sieć sklepów Agata otworzy kolejne salony

Po niełatwych doświadczeniach związanych z pandemią, wojną w Ukrainie oraz inflacją, Agata nie zwalnia tempa. Firma sukcesywnie realizuje swoje cele i plany inwestycyjne. Obok atrakcyjnej polityki cenowej, warto wspomnieć o planowanych inwestycjach na 2024 rok. W I kwartale sieć otwiera 35 sklep o powierzchni 11.285 m2. Obiekt będzie zlokalizowany w Koszalinie. Tym samym Agata zagwarantuje około 100 miejsc pracy na stanowiskach doradców, montażystów, magazynierów, serwisantów oraz kadry zarządzającej.

ZOBACZ TAKŻE: Nowy salon Agata szuka pracowników

Sieć podkreśla, że mimo niełatwej sytuacji rynkowej, utrzymuje rozwój na podobnym poziomie. Obok otwarcia nowego sklepu na Pomorzu, Agata rozpoczęła także modernizację sklepu w Kaliszu. Ponadto mocno koncentruje się na kolejnych dwóch budowach nowych obiektów handlowych. W planach są sklep w Olsztynie i trzeci salon w Warszawie.

[1] Źródło: „Wskaźnik cen mebli” przygotowany przez B+R Studio Tomasz Wiktorski – raport z badania zmian cen 21 produktów meblowych, 2023.

O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych sklepów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce. Obejmuje ona 34 wielkopowierzchniowe sklepy zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.