Newsroom

Powstała platforma „Buy Poland”

Grupa MTP uruchomiła internetową platformę „Buy Poland”, która służy prezentacji potencjału eksportowego polskich producentów.

Powstała platforma „Buy Poland”

Grupa MTP – organizator największych kontraktacji meblowych w Europie Środkowo-Wschodniej „Meble Polska” – uruchomiła internetową platformę „Buy Poland”, która służy prezentacji potencjału eksportowego polskich producentów.

Reklama
Banner targów IFFINA 2024 750x109 px

Zadaniem Buy Poland jest wsparcie polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych zleceniodawców. Patronat nad projektem objęła Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli.

Internetowy katalog zawierać będzie informacje o tysiącach producentów z najsilniejszych polskich branż. Jako pierwszy do katalogu trafił sektor meblarski. W ten sposób chcemy pomóc polskim producentom mebli w trudnej sytuacji, w jakiej się obecnie znaleźli – mówi Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”. Równocześnie z uzupełnianiem katalogu firm trwają prace nad ostatecznym interfejsem oraz dodatkowymi funkcjonalnościami.

Co zrobić, by znaleźć się w serwisie „Buy Poland”?

Dla wszystkich produkujących meble wystawców targów „Meble Polska 2020” do końca roku promocja na portalu jest całkowicie bezpłatna. Ich wpisy automatycznie pojawiły się w katalogu „Buy Poland.” W tej chwili trwa ich uzupełnianie o dodatkowe treści i pełniejsze opisy możliwości produkcyjnych poszczególnych zakładów. Ale do współpracy w ramach nowej platformy i zgłaszania swoich firm do naszego katalogu zachęcamy także pozostałych producentów mebli. Docelowo portal „Buy Poland” ma stanowić dla zagranicznych kupców najbardziej kompleksową informację o potencjale produkcyjnym polskiego przemysłu meblowego – dodaje Józef Szyszka.

Oprócz informacji o przedsiębiorstwach i ich najnowszych produktach, „Buy Poland” służyć będzie również publikacji najnowszych informacji i raportów na temat najważniejszych sektorów polskiego przemysłu.

Inauguracji działania portalu towarzyszyć będzie szeroka międzynarodowa promocja. Informację o platformie prześlemy do 50 tys. kupców z całego świata, których mamy w swoich bazach. Gdy tylko zagrożenie epidemiologiczne zacznie się zmniejszać w poszczególnych krajach i regionach, uruchomimy w nich bezzwłocznie kampanie internetowe promujące serwis, kierowane bezpośrednio do tamtejszych przedstawicieli handlu meblami – wyjaśnia Józef Szyszka.

Więcej informacji: www.buypoland.pl