Newsroom

Powstała platforma „Buy Poland”

Grupa MTP uruchomiła internetową platformę „Buy Poland”, która służy prezentacji potencjału eksportowego polskich producentów.

Powstała platforma „Buy Poland”

Grupa MTP – organizator największych kontraktacji meblowych w Europie Środkowo-Wschodniej „Meble Polska” – uruchomiła internetową platformę „Buy Poland”, która służy prezentacji potencjału eksportowego polskich producentów.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznastwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Zadaniem Buy Poland jest wsparcie polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych zleceniodawców. Patronat nad projektem objęła Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli.

Internetowy katalog zawierać będzie informacje o tysiącach producentów z najsilniejszych polskich branż. Jako pierwszy do katalogu trafił sektor meblarski. W ten sposób chcemy pomóc polskim producentom mebli w trudnej sytuacji, w jakiej się obecnie znaleźli – mówi Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”. Równocześnie z uzupełnianiem katalogu firm trwają prace nad ostatecznym interfejsem oraz dodatkowymi funkcjonalnościami.

Co zrobić, by znaleźć się w serwisie „Buy Poland”?

Dla wszystkich produkujących meble wystawców targów „Meble Polska 2020” do końca roku promocja na portalu jest całkowicie bezpłatna. Ich wpisy automatycznie pojawiły się w katalogu „Buy Poland.” W tej chwili trwa ich uzupełnianie o dodatkowe treści i pełniejsze opisy możliwości produkcyjnych poszczególnych zakładów. Ale do współpracy w ramach nowej platformy i zgłaszania swoich firm do naszego katalogu zachęcamy także pozostałych producentów mebli. Docelowo portal „Buy Poland” ma stanowić dla zagranicznych kupców najbardziej kompleksową informację o potencjale produkcyjnym polskiego przemysłu meblowego – dodaje Józef Szyszka.

Oprócz informacji o przedsiębiorstwach i ich najnowszych produktach, „Buy Poland” służyć będzie również publikacji najnowszych informacji i raportów na temat najważniejszych sektorów polskiego przemysłu.

Inauguracji działania portalu towarzyszyć będzie szeroka międzynarodowa promocja. Informację o platformie prześlemy do 50 tys. kupców z całego świata, których mamy w swoich bazach. Gdy tylko zagrożenie epidemiologiczne zacznie się zmniejszać w poszczególnych krajach i regionach, uruchomimy w nich bezzwłocznie kampanie internetowe promujące serwis, kierowane bezpośrednio do tamtejszych przedstawicieli handlu meblami – wyjaśnia Józef Szyszka.

Więcej informacji: www.buypoland.pl